pátek 27. února 2015

Recenze - Dermacol tužka na oči

Hostující článek - by Ilča

Přeji krásný den,

při poslední návštěvě drogerie mě upoutala sleva na Dermacol kosmetiku.

Nijak ji nepreferuji, ale ta sleva. Každá ženská chápe co se děje, když vidí slevu 50% ! To musí být moje. (znáte to, ve slevě jsou kalhotky velikosti xxl - sice nosím m - ale co už, je tam sleva a dědovi z toho spíchnem trenky)

 

Zakoupila jsem si tedy oční linky ve fixu, říkala jsem si, že pokud by mi nevyhovovaly, že mi těch cca 80Kč nebude až tak líto.

Ale! Opak se stal pravdou. Už nikdy nechci používat jiné linky! A to jsem skoro 3roky používala jedny a ty samé – gelové od MaxFactor.

Opravdu, tak lehce a jednoduše se nanášejí, tužka je opravdu špičatá  (- ale nebolí to !), mám za pár sekund dokonale nakreslené linky na obou očích, úspora času! Naprostá paráda.
 
Jsem naprosto spokojená a pokud ještě slevy probíhají, hned se vydejte pro tuto tužku, (pokud si linky kreslíte) ta cena za to opravdu stojí. Zatím je používám max 14 dní, uvidíme jak dlouho vydrží. 


Vše Illu




Celkové hodnocení: (bodujeme srdíčky - maximální počet je 5)