úterý 24. března 2015

Běžecká výzva je tady !!!

Večer, přeji krásný večer,

vždy Vám přeji krásný den ale pokaždé píšu večer (právě jsem si to po sobě přečetla a nestačím se divit co ze mě vylezlo), tak proč to neuvést na pravou míru. Nicméně nějakou dobu se šušká, že přijde "běžecká výzva" od 30ti denní výzvy https://www.facebook.com/30tiDenniVyzva?fref=ts . (novinky a informace na facebooku)

K tomuto připravovanému skvostu do pohody i nepohody, jsem sepsala opravdu obsáhlý článek. Jsem na něj hrdá, protože jsem si dala opravdu práci s informacemi. Mluvila jsem se spoustu lidí, co se věnují běhu a snažila jsem se opravdu na nic nezapomenout. Tak snad tam opravdu najdete vše (od přípravy, že se rozhodnete, po výběr bot, podprsenky, běžeckého oblečení, doplňků, až k tomu, po jakém povrchu by jste měli běhat a v jakém tempu, plus mnoho dalšího). Článek tedy naleznete zde: Začínáme běhat

A tím, že si přečtete tento článek, jste vlastně udělali první krůček k tomu, aby ten začátek nepřišel až zítra (no jasný, ted v noci běhat chodit nemusíte, ale nějaký pěkný sen o tom, jak si koupíte super běžecké tríčo a pak vyběhnete - noooo, to by šlo ne?).

Přichází první část, pro naprosté začátečníky - tedy Uťapej si svou padesátku.. :)
http://www.30tidennivyzva.cz/clanky/?clanek=20
Verze k tisku a informace jsou uvedeny v odkaze.

No a protože se počítá i s tím, že mezi námi jsou i ti mástři a komandři, tak zde verze pro běžce. To bude hlavně pro mě pořádná výzva, protože mám čas běhat jednou týdně (občas 2x). Ale nedávno jsem běžela potřetí v životě a dala jsem něco přes 8km za hodinu. Ovšem pak jsem celý den chodila na výletech a následující den, jsem tu lezla skoro o berlích.

EDIT: Kde jsou ty časy začátků, dneska je za mnou i spoustu závodů.

Důkaz.. :D (to "kolečko" jsem obíhala 2x)


A jako u první výzvy i tahle má svůj obrázek a své pokyny, najdete je v odkazu, stejně s obrázkem v pdf ke stažení a pozdějšímu tisku: http://www.30tidennivyzva.cz/vyzvy/?vyzva=46

Tak si Naběhni svou stovku.. :)

Tak kdo do toho půjde se mnou? Kolik toho nachodíme? Kolik naběháme?

Vaše natěšená Anet
(dneska mi manžel řekl, že když cvičím, tak zářím víc jak u čehokoliv jinýho - tak nevím  co tim myslel.. :D)

4 komentáře:

  1. Ahoj, uťapej si 50 hodin mi připadá jako dobrý nápad, já jsem si (nezávisle na tvém článku) dala 50 km za 20 dní i s hafanem (oba potřebujem hubnout:) ) a pak snad zas začnem běhat.

    http://londie-for-more-beautiful-life.blogspot.cz/2015/04/vyzva-pro-cloveka-psa-50-jarnich.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak supr, ale pobavilo mě i pes musí hubnout, takového jsem zatím nepotkala.. :D :D

      Vymazat
    2. Vážně ne? Náš retrívřík teda přes zimu vždycky nakyne :)

      Vymazat
    3. No asi možná nějakého jezevčíka ale u těch to tak nějak chápu to jsou spíš gaučáci pro starší populaci.. :) Budu se muset pořádně koukat po zimě kolem sebe.. :)))

      Vymazat