neděle 27. září 2015

Říjnová cvičební výzva - co bolí to roste..

Edit: Výzva vytvořena pro rok 2015

Krásný den,

tak se zase měsíc s měsícem sešel a upřímně kolikrát si říkám, že měsíc končí po 3 dnech, někdy mi přijde, že se nestihnu ani otočit a už je měsíc nový a já zase něco sepisuju. Je to jako s dětma, uklízím a za mnou se tvoří tlaková vlna.

Tenhle měsíc mě zmáhá únava, škola staršího, terapie, nočník, všechny ty preventní lékařské prohlídky, nemocné děti, manžel v práci, návštěvy, obě děti narozeniny, neteř narozeniny, pořád hrozný hukot.

A do toho se překonávat a trénovat na můj 10km běh, strach a obavy.. :) Takový maliličkatý Spartan race.
Motivační

No ale jsme tu od toho, co se bude dít v říjnu, v říjnu si opětovně zopakujeme celé kolečko s Jill. Já jsem odcvičila 4 kousky a chci to napravit a podle debat to zanedbalo více lidí, co naplat bylo hezky, běhá se dobře, kolo nenecháme zaprášit, brusle se musí hýbat a plážovej volejbal jde hrát i bez plavek.. :D A původně je program sestaven na měsíce dva.

Tedy tady plánek na říjen. :) Videa jsou dostupná zde:  http://marriemm.rajce.idnes.cz/Nove_-_Jillian_Michaels_-_Bodyshred/


Co se týče začátečnického plánku - doporučuji Lednovou výzvu: http://zdravakrasna.blogspot.cz/2014/12/lednova-cvicebni-vyzva-pro-zacatecniky.html

Případně výzvu z minulého měsíce: http://zdravakrasna.blogspot.cz/2015/08/zarijova-cvicebni-vyzva-stale-jsme-na.html

No a opětovně začínám s tréninkem Crow pose
Potřebujete především dobrou náladu a spoustu energie, kterou já teď musím z něčeho načerpat.. :) Kariho matku, nějaké ty činky, či jejich náhrady, silnou vůli a lásku ke sportu společně se zdravýma nožkama.. :)

No a brzy představím výzvu "DO FITKA" od 30ti denní výzvy, kterou bych chtěla v rámci možností vyzkoušet.. :)



Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat