úterý 24. června 2014

Tiffany Rothe - výzva - madla lásky..

Krásný den...

Musela jsem renovovat tento článek aby se pěkně hodil k ostatním výzvičkám.. Výzvu s Tiffany Rothe najdete zde.
Tiffany bylo jedno z prvních cvičení hned po odcvičeném 30DS s Jillian, potřebovala jsem zvolnit.

Ke cvičení budete potřebovat dobrou náladu, podložku, kariho matku, kobereček nebo něco na svalení.. :) Menší činky, židli a botky na cardia.. Více o jejích workoutech a delší hodinová výzva je např. zde.



První den:
Hned přijde na řadu její oblíbené cvičení námi ženami a to madla lásky, posilování je vždy krátké ale účinné, protažení mi moc nesedí, je pomalé a vláčné a na mě až moc klidné...

Druhý den:
Cvičení na zadek mám vždy ráda a je mým favoritem.. :D Musím být bohužel stručná, už si moc nevzpomínám na jednotlivá videa ale vždy si nějaká vybraná ráda zacvičím.

Třetí den:
Bříško - bříško s Tiff vždy bere.. :D Protažení už měním za své a nebo si zkracuji.

Čtvrtý den:
Volno ale já si něco maličkého dám..

Pátý den:
Super posilko a cardio - dřív bylo dostupné kickbox ale bylo smazáno - bohužel - mé oblíbené..

Šestý den:
Ruce - šílené cvičení, které jsem opravdu zvládala tak tak, myslela jsem, že mi upadnou a pamatuji si na něj i po půl roce.. :D

Sedmý den:
Sluníčková Tiff a madla...

Shrnutí:
S Tiff si ráda zacvičím vždy - její See you next time miluju.. Její taneční prvky a dobrou náladu. Výzva je báječně sestavena. Tak vzhůru na věc !!

V číslech před a po: (v číslech opravdu nejlepší výzva.. :D)
Zadek 105 - 103cm
Pas 94 - 92cm
Boky 100 - 100cm
Prsa 96 - 95cm
Stehna 59 - 57cm
Váha 78,5 - 79,2kg

Žádné komentáře:

Okomentovat