pondělí 22. prosince 2014

Lednová cvičební výzva pro začátečníky

EDIT: ČLÁNEK PROŠEL ÚPRAVOU PRO ROK 2017 - AKTUALIZOVÁNA VIDEA 
Nově vytvořena i událost k akci, kde můžete sdílet své dojmy (celý princip se docela změnil, co jsem naposled událost vytvářela, tak snad jsem nic nezvrtla)
https://www.facebook.com/events/1833134250301483/ 

Krásný den,
ke konci roku 2014, 2015, 2016 protože výzva pro začátečníky byla celkem úspěšná, rozhodla jsem se jí zachovat, a jen aktualizovat článek a odkazy. Všem přeji ať se dobře cvičí - výzvy na další měsíce pak najdete na blogu také. Všem, co již sundaly obrovské množství kilogramů díky tomuto, ale i jiným blogům, srdečně gratuluji :) Nezapomeňte, že plánek je vytvořen na rok z minulosti, tedy dny v něm nemusí sedět, ale vy si jistě šikulky poradíte.

A co bych Vám do nastávajícího roku popřála? Již jsem to shrnula celé zde, kde jsem byla oslovena webem kalorické tabulky.cz http://blog.kaloricketabulky.cz/2016/12/ani-v-novem-roce-neni-treba-se-stat-otrokem-zdraveho-zivotniho-stylu-kdyz-chcete-zhubnout-dejte-si-mala-predsevzeti-hlidejte-si-jidelnicky-pomoci-kaloricketabulky-cz-a-uvidite-ze-to-tentokrat-doka/

Opět tedy tabulku na odškrtávání a seznam videí najdete na konci článku.


Jako radu do začátku přidávám omezení sladkého, slaného, pití čisté vody nebo neslazených čajů a to alespoň ve 2 litrovém množství. (úprava - počet tekutin si snadno spočítáte podle poměru 3dcl na každých započatých 10kg váhy) Poctivé snídaně, nehladovění, nepřejídání se večer. Nevažte se každý den - spíše se měřte - odpočívejte a relaxujte, to je taky důležité. Spoustu rad zde naleznete v sekci: Návody.

Kde nalézt motivaci? http://zdravakrasna.blogspot.cz/2016/04/kde-nalezt-motivaci.html

Úprava: Nezapomínejte, že v těle ženy se děje obrovské množství změn, a že váha vám může kolísat nejen přejedením, ale také menstruačním cyklem (zadržování až 3l vody, cca 3dny před a 3 dny při, v tomto období Vaše tělo také spaluje při pohybu mnohem více), ovulací (opětovně možné zadržování vody), na někoho má vliv úplněk. A nezapomínejme na změnu, která probíhá s novým pohybem, pokud jste nikdy nikterak necvičily, svaly natáhnou vodu pro svou práci a pak se cítíte větší než předtím, i profi sportovci se druhý a následující den po tréninku nohou, nevejdou do kalhot.

Věřte si !! Martina z blogu Marri Fit a já
Tato výzva je určena pro začínající jedince, cvičení je hlavně pro ty, jež nemají rádi opakování stejných videí a chtějí různorodost, aby se měly na co těšit. Jak jsem již zmínila, na blogu najdete výzvy na celý rok se stupňující se obtížností. Štítek: Výzvy od Anetky

Ve výzvě se seznámíte především s nejznámějšími cvičiteli, Jillian, dovolím si říci, že už je notoricky známá a většinu z vás dovedla do skupinek s pohybem. Budou to programy 30 Day shred, Ripped In, Six week sic pack, Banish fat boost metabolism. Pak miláček všech žen Shaun T, chlap, z kterého nespustíte oči, ale dá vám tak do těla, že ho budete zároveň nenávidět, a jeho program Focus a fáze Alpha, jež je pro začínající.

O programech si můžete přečíst zde:
Jillian s kým cvičím - by Martina
Shaun T. s kým cvičím - by Martina

Dále to bude kanál Blogilates na youtube s Cassey Ho, kanál XHiT Daily s Rebeccou Louise. Videa od Tiffany Rothe, krásné černošky a také videa z 30ti denní výzvy od Mariky. Nesmím zapomenout také na Boba Harpera, jak my říkáme s holkama, chlap co pořád radí, ale sám dělá prd.

30ti denní výzva
XHiT Daily
Blogilates
Tiffany Rothe Workouts
My trainer Bob

Mělo by to být zábavné a barevné, se dny volna, abyste si všechny pak našly směr, kterým se vydáte dál. Zda půjdete za sličnou slečnou, či za chlapíkem, co cvičí polonahý.. :)

A tady je to překrásné dílo:


Nezapomeňte se poměřit, nafotit ze všech stran a úhlů, vybrat si něco hezkého na sebe za čím si půjdete, případně to rovnou kupte, aby vám nebylo líto peněz a nepřestávaly jste.. :) Najděte si slečnu které se chcete podobat - vše berte reálně - najděte si své motivační heslo, povzbuzujte se !!! Jste skvělé a úžasné a zvládnete to !!!

Zde je malé video od Lenky a tímto jí moc děkuji - a práce holek, co začaly, a nevzdaly se.
https://www.youtube.com/watch?v=NRMqn5AcjWU

No a nyní už předhodím seznam videí (jako obvykle je seřadím podle cvičitelů a ne podle dní) - cvičení by vám nemělo zabrat více než 35 min., krom předposledního dne, kdy je delší cardio (hodinu však nepřekročíte nikdy - leda byste se pořádně a opravdu kvalitně protahovaly).

Co budete potřebovat?
Energii, sílu a pevnou vůli ten první měsíc překročit, pak nějaké mini činky, ale klidně jeďte bez nich, nebo si vezměte pet lahve. Kariho matku a úsměv na rtu. Pokud si chcete některé dny proházet, klidně můžete, a pokud to čas dovolí, zařaďte jako bonus alespon 3km chůze obden, přirozený pohyb je pro tělo největší výhrou.

Pokud vás bolí paty, kolena a klouby, většinou to vyřeší kvalitnější obuv na sport, nebo gelové vložky do bot.

Počítejte s tím, že stále jsou programy nahrávány obyčejnými lidmi a ne majiteli práv a tak nemůžu hlídat veškeré odkazy, zda se drží stále, kde mají. Podle názvu se je můžete případně pokusit dohledat - stačí si na odkaz v modré barvičce kliknout.

Nově také najdete cvičení na záda v češtině od 30ti denní výzvy - http://www.30tidennivyzva.cz/vyzvy/online/?35

Všimla jsem si totiž, že když posíláte své proměny, dost často chybí zpevnění zad, na něž zapomínáte - tak si ho sem tam přidejte k programu.

Jillian Michaels
30DS 1lvl
30DS 2lvl
Ripped In 1lvl

Ripped In 2lvl
Ripped In 3lvl
Ripped In 4lvl
6w6p 1lvl
Banish fat - video smazáno, nahrazeno: Jill Cardio Kickbox

Shaun T.
Focus Alpha Cardio
Focus Alpha Speed 1.0
Focus Alpha Total Body Circuit

Tiffany Rothe
Booty shaking
Mountain climber
Boxer babe

Bob Harper
Beginners
Bob bonus ABS
Bob bonus legs

Rebecca Louise
Cardio
Arms
ABS 7 ex.
Legs
Butt

Cassey Ho
Cardio
Sexy legs

30ti denní výzva
Bříško
Vnitřní stehna a boky
bonus na záda
Záda

Máte sportterster? Vydělte si spálené kalorie 4 a máte číslo kolik gramů cukru jste spálily, vydělte ho 9 a máte tukové gramy, co jste popálily.

No a já se na Vás tedy těším v tom následujícím roce, určitě si spolu zablbneme, ve skupinách bude zase veselo, čeká nás náročný rok, udržujeme, hubneme, sílíme - podporujeme se! Jsme skvělé, báječné. Věřte si.

Anet

Jsem v tom s Vámi, po třetím porodu, musím zase začít a pořádně se do toho obout, na konci ledna se dozvíte, jak jsem válčila já. Poznamenáme si tedy míry, ofotíme se a budeme se těšit společnému boji s kily.