úterý 30. prosince 2014

Rok se s rokem sejde..

Ahoj Všem,

tak se nám blíží konec roku - někdo bude bilancovat s rokem starým a někdo si dá předsevzetí do toho nastávajícího. Určitě to byl především pro mne, rok plný změn a nových věcí.

Zhubla jsem spoustu kil, našla spoustu nových přátel, oživila vztahy z dřívějška, synové mi oslavili 8 a 1 rok. My jsme s manželem oslavili 30 let. Do bytu, do nějž jsme se začátkem roku přestěhovali, nám přibylo spoustu fitness věcí, zamilovala jsem se do fima a tvořím šperky, objevila jsem silikonové hmoty na pečení, uvařila několik nových jídel, přečetla jsem kolem 30 knížek a dalších asi 10 na mě tiše čeká.

Dostala jsem nabídku, jež se neodmítá a jsem součástí týmu 30ti denní výzvy, píšu pro ně články a připravuji ebooky. Chystám se do nového roku na nové cíle.

Také jsem se přidala k jedné skupině, kde si troufám říci je vybudováno něco úžasného, a i k blížícím se 5000 členům, panuje stále přívětivá atmosféra.. https://www.facebook.com/groups/806504769381040/?fref=ts Tímto zdravým všechny skvělé ženské a těch pár našich chlapíků - především oni dělají skupiny tím skvělým místem.

Když jsme u těch čísel, blog nemá ani 7 měsíců stáří (začal se teprve sám posazovat..:D) a už překročil 40 000 zobrazení, což je pro mne obrovským dárkem.

V lednu také blog spustí svou novou rubriku s recenzemi na knížky a takový můj kritický pohled na to co čtu a co si vybírám. Snad to třeba někoho posune zase dál - třeba právě k četbě.

A za prosinec, jež měl spoustu slavení jsem se prostě utrhla a žila si jako divoké zvíře, neodpírala jsem si, užívala si každého doušku vína, každého dortíku, řízku i rohlíčku. V lednu mě tedy čeká práce nová ale už to nebude snad taková dřina, dneska už vím jak na to.

Všem svým věrným i nevěrným čtenářům přeji krásný nový rok (Nový rok - ale spíše ten celý následující, tak s malým n). Spoustu zdravíčka a když se později ohlédnete, aby za vámi něco krásného zůstávalo. Nezapomínejte, že vždy může být i hůř a tak budte skromní. Budte na sebe hodní a to jak vzájemně, tak i na sebe konkrétně. Když už něco uděláte, at je to cokoliv, vždy je to dobré k tomu, co na vás někde v dálce čeká.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat