pátek 15. září 2017

Hurá do nákupáku! Kojenecke-obleceni.eu

Krásný den,

určitě znáte tu vymoženost moderní doby, ačkoliv se nehnete z místa a jste jen a pouze doma s kupou dětí na krku, stejně se vám konto tenčí.

Dneska se na Vás chrlí reklama a nabídky ze všech stran, a i když si raději často něco osahám, poslední dobou mám méně a méně času a už i ty potraviny nakupuji po internetu. (to by jeden nevěřil, co se ušetří, když mi tajně nehází ty moji hadi něco do vozíku)

V několika posledních týdnech je to všude samý vtipný potisk, a tak jsem neodolala a také jsem jeden eshop s dětskými/kojeneckými oblečky rozklikla.

No měla jsem mít jen zavřené oči raději :D Ta nabídka je obrovská a tak jsem si dneska k ránu vybalila obří krabici s kupou oblečků, protože se ale ráda podělím, vzhledem k tomu, že poměr cena kvalita je skvělý, tak si o tom povíme více.

Naštěstí už nakupuji pro starší babičky (tedy mé babičky, pro děti prababičky), které nejmladšího podělí na Ježíška, tak mě o moc korun neubylo. (možná vám přijdu jako šílenec, ale když máte tři děti a všem musíte naplánovat, co komu kde a jak nakoupí, tak už včera bylo pozdě)


Web: http://www.kojenecke-obleceni.eu/ je velmi přehledný, najdete vše rychle a nemusíte se proklikávat zbytečnými odkazy navíc. Zboží si můžete třídit podle velikostí, barev a dalších kategorií, tedy odpadá zdlouhavé hledání, zda ve vaší velikosti ještě jsou ty roztomilé kousky skladem.

E-shop nenabízí jen kojenecké oblečení (body, overaly, spodní prádlo, punčochy, ponožky, soupravy apod.) ale také hračky, nábytek, celé sady do postýlky včetně mantinelů, potřeby pro maminky a dokonce zde najdete i samostatnou kategorii "bazárek".

Tak nějak jsem ze začátku nevěděla, co si vezmu dříve, tak jsem musela nákup ve finále trochu tenčit, abych se moc nerozšoupla, ačkoliv jsou ceny opravdu perfektní. Bodýčka například seženete už od 98,- a kromě potisku e-shop nabízí také jednobarevné nepotištěné kousky, kterých dnes není zase až tak moc.

V mém balíčku, kde ocenuji, že dorazil bleskurychle (středa pozdě večer objednáno a v pátek jsem měla balíček na poště) se našlo:

- 3 body vtipný potisk
- 1 body potisk barevný
- 2 overaly s ťapičkama a potiskem
- 1 ponožky
- 1 punčocháče

Balíček skvěle zabalen, žádná monstrózní krabice, jak je poslední dobou zvykem, ale přesně odpovídající velikosti počtu zboží.

Co se týče kvality samotného zboží tak nemám výhrady, materiál heboučký, příjemný, nic smradlavého (což se někdy stává, že jsou oblečky ze skladů načichlé takovým tím specifickým pachem). Potisk je dělaný přímo do vlákna, tedy není třeba se bát, že by se smrskl, zkrabatěl, nebo podobně poničil (na což jsem expert u žehlení, kdy jsem několikrát obrázky spekla). Švy jsou pěkně provedené. Po vyprání vše drží tam kde má, nic se nekrabatí, nehrbí, nijak se nepohne, barvy drží a obrázky také. Velikostně pak oblečky přesně sedí (včetně punčocháčů - syn má cca 75cm, momentálně nosí vel. 80 - vše sedí naprosto jak má)

Jediné, co bych do nabídky přidala, jsou trička se vzorem "Super family" (ale také "Super babi", "Super táta" atd.) ve velikosti alespon do 116, aby mohli podobné trička nosit i sourozenci, což je dneska docela hit (mít stejně oblečené děti).

Na e-shopu dostanete také na první objednávku 100,- slevu za vyplnění emailu (to je dnes již standartní, jen většinou jsou to nižší částky kolem 50,-).

Doprava zdarma k nákupu od 899,-, nakupovat můžete i ze Slovenska. Firma nabízí odeslání Českou poštou a In Time kurýrem.

Většinou volím u větších balíčků platbu dobírkou, ale je nabídnuto i placení převodem a kartou. I když není se třeba ničeho bát, e-shop dostal několik ocenění za spolehlivý obchod a ověření zákazníky.

E-shop najdete také na sociálních sítích: https://www.facebook.com/kojenecke.eu

Pokud si chcete pro prťata nakoupit pohodlně, rychle a levně a nemít všechno jen z poslední dobou oblíbených řetězců, doporučuji: http://www.kojenecke-obleceni.eu/

Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat