sobota 13. ledna 2018

Recenze - FITFAB Strong - skvělé výsledky a zábava

Krásný den,

všichni stahují cvičební programy "na piráta". Snaží se hubnout, být fit jako rybičky, a tak sáhnou vždy po osvědčeném programu, koupit se leckdy v naší kotlině nedá, nebo je to částka velmi vysoká.

Najednou, kde se vzal, tu se vzal, reklamní spot na cvičení ZDARMA! Reklama je našláplá, video s trailerem vypadá velmi slibně, dynamicky, živě. Slibují živou hudbu, spoustu lidí a super program. Dny se krátí, akce začíná 15. prosince 2017 a já jsem jako na trní.

Datum zdá se trochu na prd, před Vánoci? Nikdo nemá čas, někdo se k tomu videu nezvládne ani dokulit, protože předvánoční čas je stejné zlo jako samotné Vánoce, ale jsou tací, co se prostě seberou a jdou si máknout, a pak je ještě tábor lidí, který si to dají od 1. ledna - protože jasně, hubnutí je topka v předsevzetích hned po přerušení kouření.

Povíme si tedy o co se jedná, koho tam najdeme, jaké jsou jednotlivé tréninky a kolik buchet spálíme.

FITFAB STRONG
Co obsahuje?

- český program od autorky Andy Pavelcové FitFab Strong
- celý, ale opravdu celý zdarma
- světová úroveň, o tom netřeba se hádat
- naprosto famózní hudba, která Vás vykope i z pelechu, kde Vám zrovna miliardář slibuje, že Vám vše nechá a půjde si po svých
- program je na 4 týdny
- střídá se 6 workoutů/tréninků
- videa mají 25 až 40 minut
- všechna videa obsahují jak zahřátí (cca 5minut), tak protažení (cca 4minuty)
- ubíhající časovka
- Andy z Vás dostane opravdu všechno, je perfektně motivační
- neustále se měnící kolektiv i se stálicemi
- videa jak online k shlédnutí, tak ke stažení na Vimeu
- plánek jak pro začátečníky, tak pro pokročilé (cvičení 3x nebo 6x týdně)

Co potřebuji?
Hlavně své vlastní tělo, opravdu nepotřebujete nic navíc, možná kariho matku.

Než Vám popíšu, co Vás v jednotlivých trénincích čeká, tak si povíme něco málo o samotném projektu. Natáčelo se v Holešovické továrně a na projektu spolupracovalo téměř 30 lidí, jsou to nejen aktéři na trénincích ale také fotografové, střihači, kameramani, make up artisti, filmová produkce a další.

Protože bych nedokázala výstižněji popsat o co jde, než samotná autorka, hodím Vám sem citaci od Andy: "V Česku chyběl kvalitní fitness program nevytvořený jen za účelem zisku. Stále nedokážu uvěřit, že se mi povedlo dát dohromady tým lidí, který namotivuje celou naší republiku nazout tenisky a cvičit. Aby si zamilovali pohyb, aby si věřili, a aby byli lepší, než včera.

Vy možná vidíte jen videa, kde pár lidí cvičí, ale já zatím vidím půl roku dřiny, stovky hodin cvičení, desítky hodin psaní emailů a poslední minuty nervozity před natáčením.

Splnila jsem si sen a vy se právě stáváte jeho součástí. Buďte FIT, buďte FABolous, buďte Strong. Buďte FITFAB Strong."



Doporučuji přidat se na stránku facebooku: https://www.facebook.com/fitfabstrong/ Protože tam najdete spoustu příběhů všech účinkujících. Dokazují, že překonat lze leckteré překážky, at zdravotní, či psychické, jsou to jen obyčejní lidé, mámy, blogeři, kuchařky, běžci.

Tak jdeme na to, jako obvykle si dáme něco stručně o tom, jak trénink probíhá, jak jsem se při videu cítila prvně a kolik dortů nám to spalí. (spalování je orientační dle mých hodinek a měření tepu, vždy závisí na spoustu faktorech - věk, váha, výška, poměr svalové hmoty, jak jste se vyspali, jak jste jedli, v jaké fázi cyklu jste a jistě se najde i hromada dalších vlivů)

A jak jinak, jdu na tu náročnější verzi.

"DĚLEJTE TO POŘÁDNĚ! PROTOŽE KDYŽ TO BUDETE DĚLAT BLBĚ, BUDETE U TOHO DOMA VYPADAT BLBĚ!"

CARDIO STRONG
Naprosto upřímně, jsem po zdravotních pauzách měla dost už po rozehřátí, které trvá 5 minut. Lapala jsem po dechu, a tak trochu mi bylo jasné, že tohle mě čeká v každé startovní pozici. Statečně se držím. Pak se protáhneme a vlítneme na 5 sad cvičení, kde vystřídáme skoky, dřepy, jsme dole a nahoře, boxujeme proti nepříteli. Poslední sada, jak si už tady zvyknete, vždy přichystá překvapení. Mezi sadami pauza cca 20 vteřin. Pak už se jen protáhneme.
Spáleno 390 - 434kcal

ABS LEGS
Už jste někdy cvičili břicho, ale řvali jste jak tuři, jak vás pálila stehna? Ne.. :D Tak to se směji. Tohle je naprosto boží trenál na bříško, a přitom u tréninku trpí nohy a druhý den? Cítíte to a ne že ne. Jedeme 4 sady. Jedna sada se odehraje celá v sedě, druhá pak celá v leže a pak si je obě pro úspěch zopakujeme. Protáhneme se a ÚSMĚV! (dejte si opravdu pozor na bedra)
Spáleno 239 - 244kcal

JÓGA STRONG
Bála jsem se toho, opravdu jo. Většinou mi jóga nesedne, a to už nějakou průpravu mám, jen ale chvíli necvičím, potřebovala bych natáhnout na skřipec. Tahle jóga je jiná, hned po klidnějším rozehřátí mám pocit, že spadnu, cvik se zavřenýma očima je opravdu neskutečný, není to nic náročného, ale uvědomíte si mnoho. ROVNOVÁHA je prostě ohromně důležitá. Jedna dlouhá sada a vážně bodne, ty ruce po tomhle určitě narostou.
Spáleno 200 - 202kcal

INTERVAL STRONG
První nářezová linie je tady! Dneska už začínám lehce cítit tělo, oni ty tři děti dají zabrat, kór když zásadně při tepu nad 180 po Vás požadují informace o zásobě piškotů a podobně. Dneska si to cvičení vyzkouším i s překážkami v podobě šišek, neva, že jsme z nich odpoledne měli něco tvořit, když se po nich máma klouže, je to větší przadek. Rozehřejeme se po starém známém stylu, představíme všechny dnešní kolegy, což nechybí nikdy, protáhneme a jedeme 5 sad. Vždy 2 cviky po 30 vteřinách a 3 kolech. No dneska to je tedy výýýživné. Poprvé také potkáváme velmi oblíbené angličáky. Andy stále motivační. Protažení dneska s totální chutí, a ještě to natáhnu.
Spáleno 368 - 404kcal

DANCE STRONG

Břišáky ještě stále knučej, vnitřní stehna se ozývají ještě hlasitěji, ale vím tedy o sobě, že makám! Taneční lekce jsem se fest bála, jsem nekoordinované tele, které se při prvním pohybu namotalo do elipticalu :D Nicméně, tohle je spíš fitness tanec, tak se není čeho bát, nic krutého v podobě zkoušky vašeho talentu se nechystá. Ale i tady si máknete ve třech sadách.
Spáleno 286 - 307kcal

CORE STRONG

Hele jako, pořád mě to břicho trochu táhne, nejspíš proto, že jediná posilovačka na břicho, co jsem poslední měsíce provozovala je chechtot :D Dobře tedy, jdeme na to, protože bez práce, nemůžete jíst koláče! Dvě sady ve dvou opakovačkách a objevují se i planky. Tenhle trénink mě moc bavil a prostě ta hudba - labůůůžo.
Spáleno 299 - 345kcal

VOLNO
V tomto dni máte možnost dělat cokoliv, co Vás jen napadne - jen se vyhněte vyžírání ledničky.. :D

Nejnáročnější trénink za mne: Interval Strong
Nejjednoduší (s vynecháním jógy): Dance strong

Andy mi připomíná jak hlasem, tak vzhledem Bereniku Kohoutovou - fakt jo.

Závěrem:
Tohle cvičení je světový, opravdu ano, myslím, že se směle může zařadit k programům které do světa vysílá Beachbody (Autumn a 21 Day Fix, Shaun T, atd.).
Pořád jsem hledala nějaké chybky, nebo nedostatky, něco, co by mě rušilo, jenže to bych pak asi musela stopovat video a sledovat, zda někomu nečouhá nitka z trička.

Nakonec jsem ale našla drobnost, co by šla vylepšit. Plánek na cvičení bych udělala i ve světlejší verzi pro tisk, my škrtači políček, co rádi tiskneme, pak v tom tmavém plánku patláme moc barvy. Edit: Vše vyslyšeno a zde si můžete tisknout světlé verze i pro poznámky: https://www.facebook.com/fitfabstrong/posts/1745444668848976

Nepotřebujete pomůcky, nemusíte klikovat do zdechnutí, neskáčete bez dechu. Možná by chtělo sem tam ukázat nějaký cvik v modifikované verzi pro začátečníky, kteří ačkoliv mají svůj plánek a cvičí jen tři dny v týdnu, tak stejná videa a občas se najde něco, u čeho si s nadváhou nebudou vědět rady. Např. planky pro začátek klidně z kolenou, nebo i ty výskoky z dřepu bez skákání, zvedání kolen jen v klidnějším tempu apod. Případně nechat jednoho sportovce z kraje provádět jednodušší verzi, i rozcvička může být pro někoho náročnější.

Andy je naprosto skvělá motivační bytost, věnuje se jak vám, tak všem v programu, představí každý den svůj tým a vy vidíte, že opravdu někteří i tak nemůžou, nejsou  to roboti na tuně spalovačů.

Je pravda, že tohle nám tu chybělo, opravdu ano a můžeme se jen těšit na červen 2018, kdy se začne pomalu zpracovávat příprava na natáčení dvojky.

Videa ke stažení zde: https://vimeo.com/fitfabstrong
Videa online zde: http://fitfabstrong.cz/
Skupina pro FitFab Strong partu: https://www.facebook.com/groups/2005287899760501/
Instagram: https://www.instagram.com/fitfabstrong.cz/
Instagram zakladatelky projektu - DOPORUČUJI: https://www.instagram.com/andy.fitfab/

Hudební sety ke cvičení zde: https://www.mixcloud.com/jaroslavvanhark/ (DJ Jareza a bubeník Jakub Vosecký)

Anet

Mám za sebou první 4 týdny, ale cvičila jsem přes Vánoce, kdy jsem byla jak urvaná z voje a sežrala asi metrák jídla.. :D Tedy výsledky nebudou tak 100%, nicméně vezmeme výsledky od Silvestra za 14 dní. A protože pokračuju, abych měla odcvičený čistý měsíc i se správnou stravou, tak pak doplním za další 2 týdny, jak to vypadá ve finále.

Ve výsledcích na těle:
- prsa: 0cm (další 2 týdny celkové číslo od začátku programu za lomítkem) -1cm
- hrudník: -1cm/ -2cm
- zadek: -1cm/ -1cm
- pas: -1cm/ -2cm
- břicho: -5cm/ -8cm
- boky: -2cm/ -2cm
- stehno: -2cm(-2cm
- váha: -1,7kg/-2,2kg

(já myslím, že za těch pár dní velmi slušné :))

No a protože letos probíhá ročník 2018 Do formy (přihlášky do 15.1.2018) od Muscle and Fitness od ledna, tak jsem nesměla chybět, tedy finální fotografii po skončení soutěže :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat