pátek 11. července 2014

Dovolená..

Čeká mě jedna velká výzva a to dovolená, kdy nebudu doma a vše bude tak nějak jinak.. :)
Vezmu si sebou boty i činky, mám takový pocit, že ted polevit a plně se poflakovat by mi moc nepřidalo a pak bych mohla lenivět... A to co? No nechceme.. :D

Odjíždím v sobotu ráno a vracím se v neděli večer, tu následující.. Mám dokonce svůj plán co cvičit a tabulky, jsem šílenec do tabulek všeho druhu, tak nějak to např vypadá na mé skříni...

Fotka je staršího data, dnes už tam visí zase jiné plány.. :) Od manžela mám plnou podporu a doufám, že vše klapne i ohledně počasí, ráda bych vyzkoušela svůj úplně první běh a pokusit se pohnout s výdrží v plavání, což mi připomíná, že jsem do svých cílů přidala jeden, kdy mě spíše hecnul syn a to vydržet v podivné poźe... K nahlednutí na stránce Moje malé, velké cíle... i s fotodokumentací... A konečně jsem se odhodlala a vložila svou maličkost s aktuální formou...

Jsem na sebe docela pyšná, nevzdávám se a jak říká muž: sakra ty máš ale výdrž.. :)

Přeji Všem krásný den a snad se nám sluníčko umoudří...

Žádné komentáře:

Okomentovat