pátek 25. července 2014

Po dovolené...

KRÁTKÝ REPORT

Krásný den si přeju i do střevní chřipky...

Po dovolené je vše náročnější ale udělala jsem si radost a koupila sporttester, vyzkoušela ho na posilování s Less Mils a na 2 worky se Shaunem po sobě. Byla jsem příjemně překvapena..

Blíží se focení na 50ti denní proměnu a jsem zvědavá sama na sebe, dost mi přijde, že na fotkách změny nevidím, kdežto cm a kila mluví jinak. Ale známe to všechny, nic nevidíme, ale něco tam je, jsme k sobě moc kritické.



Taky jsem slyšela od počátku první slova chvály, že je cvičení na mě vidět. Na dovolené jsem také čelila asi miliardě nástrah, přibuzní pekli až se z nich kouřilo a zásobovali nás jak soukromej Penam. :D Jsem ale holka statečná.

Kéž by chtěly povolit i boky konečně.. :)

Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat