pondělí 4. srpna 2014

Výhra a soutěž...

Krásný den,

v pátek jsem odeslala fotografie na posouzení od všech hlasujících do soutěže 50denní proměna http://mojetelo.blogspot.cz/- jsem na sebe hrdá - muž včera konečně po 7 měsících prohlásil, že se mi zpátky rýsuje silueta (kráčel za mnou), že prý mám krásně tvarovaný pas... Mám radost, snad nedopadnu jako sedlák u Chlumce v soutěži... :D

Nicméně právě jsem se dozvěděla informaci, že jsem vyhrála ve velké soutěži s JiMi http://doboje.blogspot.cz/(Jillian Michaels) magnetky - jsem nadšená - první nějaké pořádné vítězství a to jen za komentář, snad se mi povede dobře i nadále...

Přemýšlím co dělat, jaké další si stanovit cíle - v pátek jsem také pokořila cíl pro přelom září - říjen mít 70kg a jsem spokojená, vše jde jak má.. Ale nevím jaký by měl být ten další... Nedávno jsem si koupila šatky a konečně mi padnou jak mají, ještě, že jsem zvolila menší velikost a vsadím se, že je budu muset časem měnit.. :D

No a za odměnu jsem se vešla do "džegín" ...

Všem přeju hodně štěstí, at jde o soutěže nebo malé či velké cíle a jejich plnění...


2 komentáře:

  1. Supr čupr postavička! :D sluší ti to tam, moc! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mooc dík, pořád čekám až se někam dohrabu a pomalu sklízím plody.. :D

    OdpovědětVymazat