pondělí 18. srpna 2014

Chris Powell - Vítejte v novém těle - výzva...

Krásný den,

tentokráte jsem se rozhodla nepsat článek až po ukončení výzvy ale vždy bezprostředně po docvičení, aby na textu ulpělo to nadšení a námaha.. :D

Chrise zná spousta žen, bodejt by ne, je to nádhernej kus chlapa, co uvádí pořad Vítejte v novém těle (Extreme makeover weight loss - v originále), reality show najdete jak na youtube v originálním znění tak i zde ve slovenském znění. Společně se svou, podle mého o poznání přísnější ženou, tvoří super fitness pár.



No a pro velký úspěch předešlé výzvy z blogu Maminy Zdeniny jsem se rozhodla navázat na další výzvu a to se samotným Chrisem (v odkazu).

Souhrn co budete potřebovat upřesním na konci až se vypíšu, den po dni, ze svých zážitků. Jdeme na to.

První den:
Přišla jsem na to, že už vím proč jsou z proměn od Chrise lidi tak hubení.. :D Opravdu ze mě lilo, neměla jsem sice sporttester ale myslím, že tepovku jsem měla někde u sousedů.. :D Opravdu svižné cvičení a diváci odpočítávají a ženou vás jak bičem. Vpolovině se mi začala klepat stehna a nohy dostávaly pořádnýho čouda, pak už jsem nedělala super kliky ale cvik "mountain climber". Paráda - zařazuji mezi svá krátká cardia. Protože ale cvičení 9min je samo o sobě krátké, odcvičila jsem si s Rebeccou Luis (těšmě se na další týden na novou recenzi výzvy přímo s ní) Arms s činkami..

Druhý den:
Pánové a dámy dneska mě ale děsně bolí zadek.. :D Ale nelením, courám venku několikrát a modlím se, aby večer tekla voda, přišla havárie a do večera netekla a bez sprchy bych asi po něčem takovém jako včera, nemohla jít prostě spát. Spokojeně kolem 7 večer pouštím kohoutek a na 8 se vrhám na cvíčo. Moc se mi líbí, že je ve cvičení má oblíbená Rachel z proměny, tempo je pomalejší, klidnější, řekla bych, že na rozdíl od prvního videa je hodně pro začátečníky, protahování je supr, po 10 minutách se lehce rozjíždíme a rosí se mi čelo. Chris nabádá ke kontrole tepu na krku a já zjištuji, že mi srdce mlátí jako zběsilé. Video jsem doporučila mamince, nijak obtížné a bez náročného skákání.

Třetí den:
Tak tenhle den mě chytl nějaký bacil - předpokládám, že jsem ho čapla od velmi klimatizovaného staršího syna, který si ho uhnal na dovolené s babi. No snad budu další den v pořádku. Nicméně - dnešek je tedy dnem volným.. :) Několik litrů čaje to jistí a k nabrání síly potřebuju nutně tvarohové borůvkové knedlíky.. (dekoračně s jahodami.. :D)

Čtvrtý den:
Cvičeníčko ze 3 dne, nooo ten chlapík se mi prostě líbí, povzbuzuje, nakopává a jak on vypadá a jak se usmíváá. Téměř nemohu cvičit. :D Líbí se mi jejich energie.

Pátý den:
Opakování prvního dne - stehna prostě děsně moc pálí.. :D A přidávám něco činek..

Šestý den:
Dneska pálí nohy a zadek ale směle jdeme na věc - cvičení s velkým množstvím protažení se hodí.. :)

Sedmý a poslední den:
Opakování třetího dne - lehce náročnější cvičení než druhé video. A protažení opět mraky.

Shrnutí a co budeme potřebovat:
Co tedy ke cvičení budeme potřebovat? Spoustu vůle, na toho chlapa se prostě nedá koukat a cvičit - leda když vás popohání se svou ženou v zádech.. :D Jinak není potřeba nic, krom botek a opět kariho matky, čili obyčejné karimatky.. :) Cvičení se mi líbilo i na volnější tempo, volila bych ve výzvě jiné řazení a to sice: První den bych dala video z druhého dne, druhý den bych dala video ze třetího dne a třetí den bych dala video z prvního dne, pak si myslím, že by tato výzva byla jednou z nejlepších pro naprosté cvičící nováčky ! Takhle se obávám, že možná prvním videem někoho odradí. Ovšem já si toto video zařadím mezi svá krátká cardia před posilování. Chris je prostě boží a je jen obrovská škoda, že není víc dostupných videí online..

V číslech před a po:
Váha 69,9 - 70,4kg
Zadek 100 - 100cm
Pas 83 - 81cm
Boky 98 - 98cm
Prsa 96 - 95cm
Stehna 56 - 56cm
(pas je měřen v oblasti mezi pupíkem a prsy - lehce nad pupíkem)

Pokud Vás o fitness chlapíkovi Chrisovi zajímá víc, čtěte: http://doboje.blogspot.cz/2014/08/chris-powell.html

No a já se na chvilku loučím, jdu nažhavit svaly na výzvu s Rebeccou Louise, na recenzi se můžete těšit zhruba za týden. (plánuji i návštěvu Rebecci až bude cvičit v září na Letné s fotákem)

Aktualizovaná recenze na výzvu s Tiffany Rothe

Anet