pondělí 19. ledna 2015

Jak jsem byla na InBody...

Krásný den,

poslední dobou mám tolik práce, že nevím kam dřív skočit a co vytvořit jako první, sestavuju si tabulky a plány, zapisuju, vypisuju a opisuju a jsem z toho celá nějaká rozvrkočená...

Od 8.1.2014, ano od lonského roku, jsem se chystala na měření InBody (jednou loni asi v březnu jsem vlezla na jakousi váhu - tuším, že Tanitu a vyšlo mi více než 40% tuku v těle). Pak jsem se už nedokopala, jednou jsem na InBody jela ale paní onemocněla a tak jsem odjela domů.

Dlouho jsem přemýšlela, kolik asi mám v těle svalů - svalů, ne tuku, nikdy jsem svůj tuk nezkoumala ale svaly, joo ty mě zajímaly.. :)

A pak letos na začátku roku, jsem se bavila s kamarádkou a hrdinně jí posílala na InBody - a protože se jí pak výsledky moc nelíbily, řekla jsem si, že si tam dojdu prostě taky..



Neváhala jsem a objednala se, no ale jak už víte, mě smůla a podivnosti provází prostě pořád. Našla jsem si na stránkách, že měření provádí jedna paní asi pár metrů od nás v budově VŠCHT - domluvila jsem se s mužem, že by mi chvilku pohlídal nejmladšího a domluvila si termín na pátek v 10:00. Pak mi tedy přišel email, že paní má přísttoj na měření doma a bydlí úúúplně mega daleko od mého bytu.. :D Změnu jsem nahlasíla muži a on i přesto souhlasil, že kloučka pohlídá - jinak bych jela s ním...

Je pátek a já frčím směr výsledky.. :D Paní byla velice milá, vstřícná, vše mi vysvětlila, konečně vím, že jde vlastně o elektroimpulzy, jež rozlišují tuk a sval a podle toho vše měří. Něco opíšeme do počítače, pak se vrhnu na váhu. Chytnu se madel - a vualááá po pár sekundách dopípám a jsem změřena..

Než si nandám ponožky, paní vykřikne ooooo - vy tedy máte svalů.. :D Začínám se tetelit.. :D Sednu si k ní a ona mi začne vše pěkně vysvětlovat.. :) Hranice svalů téměř hraniční k nadnormálu - užasle civím a říkám jí "no jo, já jsem za posledních 15 měsíců sundala témět 24kilo" paní užasle kouká, že jako sama? A já, že jako sama, že jsem prostě jen cvičila a četla a četla a snažila se pohubnout doma. Nevěřícně kouká a vysvětluje dál, bazální metabolismus přeskočíme, když vím o co jde, i když je lehce s podivem, že jím tolik a mám hodně svalů a přeci jen ho mám na spodní hranici.

Nadváha - no mám nadváhu (na BMI nehraju) ale nahoře se mi to nelíbí, ale tak měla jsem tričko a kalhoty, byla po jídle..:D Ten poměr svalů je pecka.. Tuku mám v těle habakuk, víc než 31%, to mě celkem překvapilo, čekala jsem méně alespon o kousek. Paní také chválí poměr mého těla - tedy, že mám na procenta vyrovnané strany těla a že se to zase tak přesné nevidí.

Dostávám doporučení, abych sundala ještě 7,6 kilo tuku... Rozkaz kapitáne a za dva měsíce se ukážu a snad to bude aspon kilečko tuku dole.. :) Strašně mě těší, že podle hromádky svalů jsem opravdu zhubla skoro víc než 20kg v tucích a možná ještě víc, když jsem svaly zaručeně musela nabrat, protože jsem se nikdy předtím nehýbala.. :)

No a tady se na tu mou legrácku můžete podívat.. :)

Přeji krásný den.. :) A nebojte, nebudu se zase často chlubit.. :D
Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat