úterý 5. května 2015

Zažeň nudu - já dostala odměnu.. :)

Krásný večer,

nezvyklé, že? Sprchlo, bylo to třeba, protože ten vydýchaný venkovní vzduch se nedal dýchat.. :D

Nicméně bych Vám ráda napsala o velmi nečekaném, ale strašně milém překvapení. Spoustu z Vás, (honím si tričko.. :D) se mnou cvičí výzvy a já jsem za to moc ráda, každý měsíc také jednoho odvážlivce odměním dárkem ze série co tvořím. Téměř vždy jsem se trefila navíc do někoho, kdo naušnice sbírá - nevídané.. :)



A to i v případě, kdy jsem vybírala výherkyni za měsíc březen - byla ta motivační odměna.

Když jsem dělala jednu z dalších výzev, nakopl mě k tomu email od Lenky. Občas se ozvala a napsala, a mě to vždy udělalo velkou radost, nedávno jsme si začaly psát trochu víc, jak jsou ty naše děti veselé, jak zlobí a proč mají na světě všichni kolem, super turbo hodné děti, co jen jedí a spí a občas taky kadí.. Být sluníčková máma je věc krásná ale velmi náročná, já teda nevím, ale moje děti dneska během mého tříminutového hovoru dokázaly na balkoně vyrobit bahno jak na Spartan race - kde se vzalo tu se vzalo, bylo prostě všude... :D

No příště snad dodám fotku s dětma v písku.. :D
Možná za to může můj naprosto geniální - spíše debilní :D - nápad, že si pořídíme pískoviště domů.. Dole pod barákem tam chodí kočka a občas se tam najde i mrtvej pták - no na gril se sem tam něco hodí ale zrovna městského holuba? To raděj ogriluju lilek. (dodávám, že nejsem líná s nimi jít ven, ale v Praze je na hřištích husto jak na fesťáku a ve vedrech na slunci bez stínu, to není to pravé ořechové)

No máme tedy na balkoně asi 20l písku v mušli - dětičky jsou ale pěkný čórky, co Vám budu povídat, normálně donesou v bábovkách z velkého pískoviště venku, dobrých 20deka skoro pokaždé..

No a zde vidíte, jak jsem strašně odbočila.. :D

Takhle jsem si Lenku z mailů vybrala jako výherkyni za měsíc duben. Nejen, že mi píše, ale taky od ledna stále maká a cvičí, a má supr výsledky. Jenže to bylo něco jako, dáš mi adresu, ne ty mi dej adresu.. :D A proč? Já ti chci něco poslat - tak jsme si vzájemně poslaly balíček. Já jí naušnice pro motivaci - moc jí sluší, a ona mě naprosto peckový balíček k tvoření..

Hned jsem nějaké věcičky použila a vyčarovala tento skvost..


Ráda bych tedy aby se o jejím eshopu dozvědělo víc lidí a pokud si to přečte pár z Vás, budu moc ráda.. :)
 
Facebook najdete zde: (bez něj už dneska nikdo nežije) https://www.facebook.com/ZazenNudu?fref=ts

Webovky pak najdete zde: http://www.zazen-nudu.cz/

Mimochodem na webu je k výběru opravdu velké množství věcí, tak si tam udělejte při nějakém tom deštivém počasí návštěvní podívanou....:)



Moc moc moc tímto Lence děkuju.. :)

A Vám Všem přeji krásný další prodloužený víkend, já si jedu normálně odpočinout do Slovinska - odpočinek včetně dětí - vyzráli jsme na to, a půjčili si chůvičky s dosahem pár km - běhat umíme.. :D

Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat