úterý 24. června 2014

Červnový challenge - MarriFit plán lehčí verze...

A je to tady, prozatím mé poslední cvíčo.. U něj jsem fakt měla snad nejmenší odvahu do něj jít, Martina cvičí s pětikilovými činkami a celkově je někde jinde, než my co jsme jako bedna kytu.. :D

Ale tuk jsem rozpustit chtěla - mám za sebou 14 dní a cvičení víc posiluje i virtuální přátelství s Martinou.. Někdy jsem opravdu vyřízená a cvičení bolí ale pořád nosí výsledky, nejsem tolik unavená i když vůbec nespím a jsem stále kojící baba s prvnáčkem, člověk musí myslet na cíl který je někde v dálce...

Odkaz na challenge: http://marrifit.blogspot.cz/2014/05/cerven-cas-zatocit-s-tuky-challenge.html

Protože Marta zhubla 20kg a ví sama víc než kdokoliv, co je dřina, jsem u ní pečená vařená pro rady.. :)

Ráda bych ještě shrnula pár svých cílů co jsem měla, ale až v dalším článku, až dokončím tuhle výzvu - doplním shrnutí.. :)

Snad se nebude nikdo zlobit...
Ona má velká motivace...


Shrnutí po odcvičení challenge - přidávám svou fotku mé proměny za daný měsíc cvičení:
(koláž je upravena samotnou Martinou - účast v soutěži) 

Cvičení bylo super - např. Les Mills jsem si natolik oblíbila, že toto cvičení zapojuji do svých plánů poměrně často, stejně tak ChaLean - co mě nenadchlo je Jill a OWS a Soldier... Celkově jsem hodně přidávala Shauna a cvičení mě moc bavilo...



Žádné komentáře:

Okomentovat