úterý 24. června 2014

Recenze - 30ti denní výzva: Zahod kila startér a pokročilák..

Ahoj cvičenky a cvičenci,

jako hodně zlomové cvičení považuji toto cvičení, pochází z těchto stránek: http://30tidennivyzva.cz/
Výzva je sice zpoplatněna 99,- ale to je pár sušenčiček. (edit: 119,- s DPH) Ušetříte, a alespon už jste udělali první krok k novému tělu. Navíc jsou různé akce jako dárování krve a za potvrzení je pak výzva zdarma apod.

Výzvu najdete také zde: facebook

Zahod kila startér - na začátku to bylo docela drsný, spousta kliků, vzporů, dřepů, běhání, pak běhání do schodů, ze schodů a mraky dřepů. Cviků které jsem proklínala.. :D Nicméně se podle mě udála na mém těle největší změna. Pravidelnost cvičení 2x denně mi dodala odvahu a sílu a pravidelně nastavené dny volna, mě naučily, že nemám dřít nonstop ale je třeba hodit nohy nahoru. V porovnání s Jill mě tak hrozně nebolela kolena. Každý den přicházel email s instrukcemi a podporou a cítila jsem se dobře, nicméně jsem opět onemocněla, u mě prokleté horečky, ale za pár dní se ulevilo (výhodou je možnost stopnutí výzvy pauzou aby vám nic neuniklo). Společně s výzvou chodí spousta tipů, rad a jídelníček.

(edit: nově i jídelníčkové programy)

Nechybí cardio, dynamický strečink, protažení  a posilování.

Po ukončení 30 dní a proškrtání se mými prvními tabulkami, do kterých vyplnuji i správný pitný režim, procházky, pojídání sladkého, slaného, různé cvičení, bonusové cvičení atd. jsem se rozhodla, že vyzkouším i pokročilák... Hodně náročné cvičení a to i proto, že jsem se někde na konci startéru rozhodla vyzkoušet Shauna T a jeho Focus - byl to pro mě i velký průlom, a zkusila jsem rovnou Betu, šla jsem do toho a Shaunem jsem následně vyměnila ranní tréninky Zahod kila pokročilák..


Pokročilák byl jinak pokročilák jako řemen, vše mě bolelo, některé cviky mě ničily, na konci jsem byla už zoufalá, některé dny se opakovaly cviky, které nebyly mými favority.. :D, ale jinak mě cvičení s jejich radami hodně naučilo, pomohlo a především bavilo. Určitě se k němu někdy vrátím a možná si dám až dokončím své výzvy i Zpevni tělo.. :)

Edit: Nedávno jsem se rozhodla vyzkoušet ještě Jedu Online s Marikou (výzva je zdarma). Nicméně jsem ráda, že jsem předtím zainvestovala 99,- a užila si luxus videí a přehlednost cviků. Online cvičení je trošku nepřehledné a člověk musí hodně proklikávat k videům a fotkám na facebooku, vybírala jsem cviky a odcvičila jsem v kombinaci s jinými svými výzvami..

EDIT: DÁLE ODCVIČENO TWARUJ TWERKEM, ZPEVNI TĚLO STARTÉR, ZPEVNI TĚLO POKROČILÁK, PRUŽNÁ  PEVNÁ (NEDOKONČENO), VYVÁŽENÝ JÍDELNÍČEK, MANEL VYZKOUŠENY SACHARIDOVÉ VLNY A MNOHO DALŠÍHO Z VÝZEV A PLÁNKŮ, JEŽ JSOU ZDARMA

Ještě jednou děkuji výzvičko.. :)

V číslech před a po - startér:            
Zadek 103 - 104cm                                 
Pas 92 - 87cm                                        
Boky 100 - 101cm                                  
Prsa 95 - 95cm                                     
Stehna 59 - 59cm                                 
Váha 79,2 - 77,4kg                              

V číslech před a po - pokročilák:
Zadek 104 - 103cm
Pas 87 - 84cm
Boky 101 - 100cm
Prsa 95 - 96cm
Stehna 59 - 57cm
Váha 77,4 - 74,4kg

Čísla ohledně Jedu online s Marikou neuvádím, protože by byla zkreslena jinou hromadou cvičení.. :)

Doufám, že mi nebudou mít za zlé, když použiji jejich fotografii... (tým se skládá ovšem z více lidí a již rok a půl i mou osobou)

Anet


Žádné komentáře:

Okomentovat