středa 8. října 2014

Fascinujícně fascinující....

Krásný den,

mám několik oblíbených filmů - jeden z nich je komedie Wild Target, ( http://www.csfd.cz/film/244215-nerizena-strela/ ) s mužem bychom na ní koukali pořád. Nejen, že máme rádi Billa Nighy ale mé srdce prahne po Ronovi od Harryho Pottera a krásná Emily je prostě neuvěřitelně šik...

Z filmu pochází tedy nadpis, i když upřímně, jak tak kvákám, už nevím jestli to náhodou nebylo "ohromujícně ohromující". V každém případě, co se přihodilo je obojí.

Na konci září mi přišel email: koukám na něj a říkám si, fajn jsem zvyklá, že chodí maily od 30ti denní výzvy - přeci jen jsem s nimi odcvičila 90dní a zahýbala s několika kily a centimetry lámaly pravítka, ale tady ten byl soukromý, ze soukromého mailu Mariky, strůjkyně projektu. 30ti denní výzva .




Váhavě ho otvírám - jako školačka co něco provedla.. :D A tam co čtu, no nevěřím. Byla jsem oslovena abych pomáhala na "kontaktním centru", tedy abych odpovídala na dotazy ohledně výzev, cvičení, pohybu, zdravého životního stylu a v neposlední řadě, co se týče celého mateřství a kloubení pohybu a kojení a dalších věcí. Odpověděla jsem rukama od těsta, celá červená, téměř okamžitě, že takovouhle výzvu beru a nad ničím nepřemýšlím.

Pak jsem zakopla o prah, kéž by ho už muž sundal, a hulákala jsem na muže, co se jako stalo... Šklebil se, že jsem pošuk - no nic nenormálního. Slovo dalo slovo a s Marikou jsme se domluvily na spolupráci od 1.října.

Dneska je to tedy pár dní, co jsem se seznamovala s programem, načítala informace - čtení já miluju - slibuju, že udělám čtenářský článek, sepisovala otázky a taky je to 4 den kdy naostro odpovídám. Zatím mě to moc baví, komunikace celkově je můj koníček, někdy mi brácha říká, že by ho zajímalo jestli vůbec někdy stíhám polykat, protože žiju už skoro 30 let a neplivu kolem sebe, předpokládám, že ano.. :D

Myslím, že i trpělivost na tohle mám, vzhledem k tomu, že jsem kdysi pracovala v sazkové kanceláři a arogantním chlapům (ne všem) stále dokola odpovídala na ty samé otázky s úsměvem na tváři.. :)

Rozhodně je to pro mě super zkušenost a jsem moc poctěna, že si vybrali mě - poděsa. Ty lidi v týmu se mi moc líbí, jsou mi sympatičtí a vážně bych nikdy nevěřila, že se mi někdy přihodí něco takového.. :)

Brzy udělám i malou recenzi na produkty 30ti denní výzvy.. Holky jděte do toho - nikdy nevíte co se stane.. :)

Vaše nadšená Aneta

EDIT: K DUBNU ROKU 2016 VYKONÁVÁM TUTO PRÁCI JIŽ 18MĚSÍCŮ

Žádné komentáře:

Okomentovat