pátek 17. října 2014

Recenze na potravinové doplnky 30ti denní výzvy

Ahoj mazlíkové...

Už jsem konečně dochořela a opět jsem v plné síle. Přináším tedy, co jsem slíbila,  recenzi na balíček z pošty. Nikdy jsem ještě žádné potravinové doplnky nezkoušela a tak jsem opět zažila nějaké poprvé.

Jako první bych začala proteinem - jako částečně kojící (kojím již 13 měsíců a poslední dobou už jen v noci - ale považuji toto kojení za pseudokojení - spíš už si kluk jen ponafává na bradavce.. :D)

Vybrala jsem si vanilku, bohužel na čokoládu mám nějakou averzi, vždy jsem jí děsně milovala a mohla se po ní umlátit, ale co jsem změnila jídelníček a ochutnala kvalitní čokoládu s 90% rozsvítilo se mi.. :D Čokoláda je vlastně fuj, co mi na ní chutnalo byl tuk a cukr. Tím jsem se s čokoškou rozloučila. Ovocné příchutě jsou také v nabídce, tedy banán a jahoda. Banán pořád někam mixuju a tak jsem ho hned zavrhla a u jahody jsem se bála umělé chuti. Vanilka jasně vítězí.

(co se týče užívání proteinu v těhotenství a při kojení - znám holky, co pily protein i v těhotenství, hledala jsem velice dlouho informace, co se týkají pití proteinu při kojení - našla jsem nespočet informací z různých zdrojů, odpovědí je, že kvalitní syrovátkový protein, protein typu WPC, nejlépe bez aspartamu se smí pít - ne nijak často. Samozřejmě se jím nebudete když kojíte nalévat a hlavně bych ho asi nepoužívala při plném kojení, ale čas od času neuškodí, navíc při kojení je potřeba navýšit bílkoviny a tohle by mohlo být pro vytížené maminky skvělým zdrojem, nikomu ale nedoporučuji a nevnucuji pít protein v těhu, nebo při kojení, je to opravdu jen a jen na vás)

Při čichnutí jsem se lehce radovala, voněl krásně, příjemně, ne nijak agresivně a i starší syn byl nadšený, že doma voní něco nového. Mladší zareagoval klasicky, zvedl činku a řekl "máma". U nás doma je mámou činka a to neumí ještě říci mamba jako zbytek rodiny. Muž se rozplýval, že budu ještě namakanější než dřív a tajně se pochechtával.. :D

Nemám shaker a tak tasím svůj tyčový mixér na který nedám dopustit (nadrtí i ořechy) nasypu, zaliji vodou a pak už je sliju a ochutnávám, paráda, je vynikající !! Ale na první dojem se nemá moc dát - goji mi poprvé taky chutnali a pak mě zklamávali čím dál víc. :D Další den při ochutnání jsem přimixla banán na doporučení Mariky, odtud a přes ní jsou také doplnky  - Potravinové doplnky - eshop . A pak jsem si dala po 3 dnech znovu a opět super !! Jsem spokojená a vřele ho doporučuji.

Další na řadě jsou vitamíny, ty jsem neochutnávala, beru momentálně jiné a zařadím je až po dobrání. Složení se mi ale opravdu líbí. Hlavně v balíčku byly velkým překvapením.

A jako poslední jsem v balíčku našla spalovač. Spalovače by se při kojení neměli užívat a už vůbec ne v těhotenství, nebo při nemocích srdce. To už je na zvážení každého z vás. Chtěla jsem spalovač vyzkoušet a na jednu noc jsem tedy vyrušila kojení, stejně již pomalu přestáváme. Ráno jsem polkla tabletku a nedočkavě čekala co se bude dít.. :D Asi po 20 minutách mi celkem slušně šlapalo srdce, moc nepiji ani kávu a tak to pro mě byla pecka. Bývám hodně unavená, vstávám i 12x za noc, momentálně nám rostou zuby a máme rýmu a jsme po očkování, no prostě okamžik na vyzkoušení jako dělaný. :D

Po půl hodince tedy vyskakuji cvičit - jsem nabitá, jedu jako drak a to jsem si vybrala cvičení zhruba na hodinu. Máchám činkama a přijdu si nesmrtelná. Paráááda... Pocení jede na plné obrátky a podle sporttestru zaznamenávám na konci, že jsem spálila o 100 kcal zhruba víc než bez spalovače (cvičení si měřím pravidelně). Proces jsem zopakovala ještě jednou s vynecháním kojení pro lepší pocit ale myslím si, že by se už nic nestalo, když je mezi užitím a kojením nějakých 16hodin. Já cvičím hlavně večer, což bych si asi spalovač nelajskla, budu tedy užívat po plném skončení kojení, jen víkendové ranní cvičení. Dá se užívat i normálně bez cvičení, podle recenzí.

Pokud byl můj soupisek pro někoho přínosem budu jen a jen ráda.. :) Když už něco chci, ráda si připlatím za kvalitu a myslím si, že jsem zvolila velmi dobře, i když ke mě doplnky dopluly tak neuvěřitelně náhodnou cestou a moc moc moc za ně děkuji.

No a závěrem jsem dostala skvělý dárek od syna - ve škole bylo zadáním "něco co potěší maminku" a já dostala dva deníčky na cvičení. :) Návod jak cvičit panáka je snad jasný už všem.. :D

Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat