úterý 21. října 2014

Říjnový challenge - třetí týden...

Ahojky,

tak se týden s týdnem sešel a já přináším své hodnocení. No nebyl to lehký týden ani trošičku - už v neděli jsem cítila nějakou neduhu ale přidávala jsem jí k náročnému pobíhání celou neděli venku a pak cvičení. No ale nepředbíhejme.. :D

Pondělí 
Ano nemoc propukla na plné koule už v noci - cítím se jak zajatec ve vlastním těle. A aby toho nebylo málo nejmladší klouček hoří a vyrojila se mu parádní rýma. Necvičím !


Úterý
Tajně doufám, že nemoc ustoupí rychle - ale spíš to vypadá na pořádnou a pravou chřipku v horečce s prckem a ležíme a pečuje o nás muž co si vzal na dva dny dovolenou. Necvičím !

Středa
Je mi lépe a o dost i když hlenovatím a smrkám - ale odolné kojící tělo co nebere moc léků dostane jeden Coldrex a hned jásá.. :D Přeci jen když čekáte mimčo a pak rok kojíte a nepijete ani kávu, ani neberete léky - docela se pročistíte. I klukovi je lehce lépe. Necvičím!

Čtvrtek
Přemýšlím co dělat a nakonec se večer rozhodnu odjuchat krátkého Shauna Hard ABS - 10 min a akorát mi to stačilo. A nijak mě nenadchl.
Spáleno - 115kcal

Pátek
Protože se nechci zničit dám si jen krátké cvíčo - vybírám poslední den ve výzvě - Dynamic Core se Shaunem.
Spáleno - 390kcal

Sobota
Procházka a cvičení a dala jsem dohromady plán na listopadový challenge - brzy ho uveřejním. Dala jsem 2x Shauny - Extreme C. a Ript UP.
Spáleno - 690kcal

Neděle
Procházka a cvičení - vybírám jen krátké a něco co není na seznamu - Shauna a Ript Circuit.
Spáleno - 380kcal

No popíjím si občas protein - snažím se lépe jíst a hodně pít - pravá chřipka je lepší než nachlazení - jak rychle přijde - tak rychle odejde.. :) Pomalu se můžete taky těšit, že se můj jídelní recept objeví na ronnie.cz a jeden se objevil na blogu Spolu jinak - http://spolujinak.cz/proteinove-bochanky-od-anetky/ .

No pomalu se mi vše krásně daří - vždy ale může být jak hůř, tak lépe - tudíž nepolevit !!

Žádné komentáře:

Okomentovat