pondělí 27. října 2014

Říjnový challenge - čtvrtý týden...

Ahoj kočky.. :)

Moc nepředpokládám, že by mé výkyvy četl i nějaký chlap ale možná, že se tak děje a někdo mě šmíruje.. :D

Nicméně jsem tu se schrnutím dalšího uplynulého týdne a byla jsem flákač ženy.. :D Nějak mi pořád není hej - nevím proč ale cítím se ochable. Měla jsem docela dost práce s dětma - starší syn má zhoršený svůj stav a po psychické stránce je to šílenéé (trpí trichotilománií, ADHD a má neurotické sklony). Připravovala jsem výzvu na měsíc listopad - jež spatřila světlo světa a jsem na ní hrdá. Taky jsem sepisovala recepty co brzy nafotím a připravím a jeden jsem již poslala redaktorce do časopisu Ronnie . Byli jsme na návštěve u mých rodičů, kam jsme na prázdniny odvezli staršího kluka a taky v bazénu - no pojdme si to přiblížit.

Pondělí
Dávám si změnu a taky lehce zkoumám cvíča co přijdou v listopadové výzvě - dneska cvičím Shock Plyo od Les Mills. Miluju tohle cvičení.
Spáleno - 420kcal

Úterý
Dneska si dávám volno, už jedu 5 dní v kuse a jsem celkem unavená... Já flink..:D

Středa
Vyšla nová výzva od 30ti denní výzvy a já se do ní opět vrhám - škrtání mě prostě baví a moc.. :D No a cvičím Zuzku Light - vybírala jsem nějakou novou k výzvě ale nakonec jsem si dala maso o kterém jednou psala jedna slečna, noo a můžu říci, že to byl hááárd cooore - jako téměř 100 burpees - málem moje smrt a mezi tím hromada jiných cviků. Ke konci jsem cvičila burpee jen podle země a už jsem nikam nevyskakovala.. :D Nicméně můj čas 29:29.
Spáleno - 450kcal



Čtvrtek
Dneska opět výzvička a dávám Zuzku z plánu ABS 2lvl. No príma, moc se mi líbí - víc než 1 level.
Spáleno - 315kcal

Pátek
Odjíždíme k rodičům - vůbec nemám čas cvičit - jsem ráda, že sbalím věci všem, že vypravím kluka na judo, že sladím spánek mladšího s odjezdem a že kolem 3 hodiny vyjíždíme. 3hodiny v autě mě vždy potěší, především když jeden řve - druhej řve at neřve a já řvu aby neřval nikdo.. :D Pak muž huláká na mě co je to za bordel, dá navíc rádio a oni řvou, že je moc nahlas.. :D Srandy kopec. U našich se nikdy nevyspíme - malej nemá rád změny a noci na návštěvách brutálně probrečí.

Sobota
Dneska hned ráno jedeme pá - nejdřív k bráchovi kde se poprvé vidím se svou maličkou neteří a pak hned domů. Huráá.. Dalších iks hodin v autě - doma cvičit nebudu - odcvičím si výzvu a padla, pak procházka, nákupy a večer sklenička vína.

Neděle
No a uklízecí den je zde - ráno se uklízí a pak se po 10 hodině jede plavat - paráda, tatínek hlídá kluka a mamku nechají plavat - 500m - jsem nadšená, možná se ke kilometru letos ještě dostanu. Ale necvičím já lenoch.. :D

No budu se těšit na poslední týden - pojedu pecky aby to stálo za to a v pátek měřeníčko - měření.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat