pondělí 24. listopadu 2014

Listopadový challenge - třetí týden...

Krásný den,

pomaloučku začíná být chladno - já jsem člověk co moc sníh nemusí, chápu, že ho někdo má rád, ale poslední dobou mi spíš i vadí, že se někde umělě zasněžuje, příšerně se plýtvá vodou a celkově se pak jen lidi brodí břečkou, všichni nadávají, že to lepí, nelepí, zebe, nezebe.. A je to zase o něco dražší.. :D No na začátek takového rozčilení.. :D

No ale proč tu jsme - máme tu souhrn předposledního týdne - a co čert nechtěl, pracuje se na Vánočním cvičeníčku na 21 dní..

17. listopad
Sváteční den ale my neleníme a cvičíme - sice bylo částečné volno ale protože byl 25 den výzvy Zocel tělo - jela jsem na každou nohu 75 výpadů a 75 sumo dřepů a můžu vám říci, že moje nohy a zadek volaly o pomoc.. :D Hlavně druhý den.

18. listopad
Dneska úprava, abych nahnala, co jsem zmeškala, spojuji Shock Plyo a 20min advanced a první testovací den výzvy - 40kliků - no odjela jsem 25 pak jsem udělala kočičí hřbet, protáhla se a jela další - poslední 4 jsem už skoro brečela.. :D
Spáleno 540kcal

19. listopad
Zuzka a ZWOW 8 - nějak jsem ho přecenila a tak si jako bonus nedávám Shauna ale Rebeccu a její arms. U Zuzky jsem si kdysi nenapsala čas a určitě byl děsnej - dnešní byl 16:44, side cviky jsem ale musela dělat s nohou dole - pak chytám při zvedání nohy nahoru křeče. Plus druhý testovací den výzvy - 100 kriskrosů.
Spáleno 519kcal

20. listopad
Budím se s nemocí, klučík byl s rýmou nastydlý a tak se dalo čekat, že mě bací bacil - podruhé za 2 měsíce.. :( Ale hned se zaléčuji Oscilem, aby to bylo rychle pryč.

21. listopad
Odpočívám ale je mi lépe, asi jsem se jen příliš vyděsila.. :)

Můj malý super chodec

22. listopad
Děkuji jmenovkyni Anetce za nápad s výzvou čistě se Zuzkou - pouštím se do toho, píšu článek o chutích a testuji ZWOW 94 aby bylo ve výzvě jen mnou odcvičené, abych věděla co ostatní nutím dělat.. :D No vypadalo docela legračně a pohodově, když tam není burpees ale klasika.. :D Umírám - pistolky neudělám ani náhodou tak dolů, nakonec musím další kolo dělat s nohou ne předkoplou ale zakoplou.. :D A side push up - dělám jen push up. Snad se příště polepším - měla jsem na sebe vztek, že neudělám dřep na jedné noze a tenhle workout zařadím až na konec měsíce - podle náročnosti provedení cviků.. Plus jsem si dala nějaké cvičení na břicho "by já" a odcvičila jsem poslední testovací den výzvy - 100 sumo dřepů - uf uf.. :D Čas u ZWOW 94 - 11:44.
Spáleno - Zuzka 195kcal - celkově 340kcal

23. listopad
Dneska mám chut na ruční cvíko - dám si Ript Up se Shaunem a dokončím s Tiff na boky - mě ty boky nedají spát.. :(
Spáleno 340kcal

No už jen jeden týden a uvidíme co se bude dít dál - já přestávám kojit a jsem opuchlá až na hlavě, prsa bolí, vše bolí, cvičí se hodně těžce.. Snad se to nějak prolomí.. :) Jak měl klučík rýmu musela jsem opět prso nasadit a je to vše táák pracnéé..

Těším se na vaše výsledky kočky..


1 komentář:

  1. Já dělám pistolsky ze židle, na klasiku ještě asi hodně dlouho mít nebudu:-))Těším se na výzvu!:-)

    OdpovědětVymazat