čtvrtek 20. listopadu 2014

Zpátky do dní... Aneb co už jsem si splnila..

Ahoj nejkrásnější ženy na světě,

už jen kousek a já cvičím rok - ROK - je to rychlost, jak to běží a to jsem si říkala kdysi, bože, už aby to bylo - abych byla hubená, aby to šlo rychleji, abych se mohla pochlubit, abych měla svaly, abych mohla jen udržovat, abych abych abych.Pořád jsem něco chtěla zrychlovat a tajně jsem doufala, že Sheldon stvoří z Lega nejen urychlovač částic ale i urychlovač hubnutí.



Někdy jsem si myslela, že to nepůjde, že to nejde, že jen přibírám, že se nafukuju, zvětšuju a já nevím co všechno. Ale ona je i psychika mocná a jakmile to člověk hodí za hlavu, jde to. Sice si pořád ohmatáváte špeky a někdy se snažíte narvat do velikosti kde se zastavíte u kotníků - ale co kdyby - ale pořád jsme nejlepší, snažíme se a jak nás učili už ve školce a škole - i snaha se cení (jen nevím kdo nás ocení). Ale člověk si musí života hlavně užívat.. :) Hrozně moc si vážím všech holek, maminek a žen jež se snaží a něco pro sebe dělají a moc jim fandím, vím, že když je člověk na hubnutí sám a pořád nic nevidí - ono když se vidíme pořád, kde by jsme změnu viděly,že? - že potřebuje podporu..Ech, nějaká emoční vložka.. :)

Jenže já ráda jím - ne, že bych pořád jedla nějaké hnusy, ale ráda jím. Ráda vařím, ráda peču, ráda něco míchám a vytvářím.. Noo a ráda si dám skleničku vína - nezlískám se, ani nevypiju vanu vína ale dám si ho ráda, ráda se sejdu ve vinárně s "našim" pánem, ochutnám co má nového, popovídám si a peláším domů. pak s mužem bud hrajeme nějakou stolní hru - předpokládám, že si můžeme otevřít už specializovanej obchod na hry - nebo si čteme - nebo muž pracuje a já si kreativně tvořím - momentálně korálky.. :D Jáá kreativec..


A jsme tedy u toho - jde to pomalu ale aspon jistě a hlavně se nebojím, že když si občas něco dám do budoucna - nenakynu, protože by si moje tělo řeklo - uááá konečně dláboš - honem ho schovám na pak.. :D

Měla jsem několik malých cílů, několik větších..
Váhově jsem vždy splnila, ale pravděpodobně nesplním 30kg na své narozeniny - to bych musela do 16. prosince sundat nějakých 6kg a to néé.

Nejdřív tedy co se týče jídla - ano omezila jsem čokoládu, jsou měsíce kdy si nedám vůbec - ale asi 5x do měsíce si něco sladkého dám, nejraději mám mrkvový dort.. :D Nedělám to proto, že se omezuju, neprahnu potom jako dříve, a když už si dám je to vážně sladká nálož.. :D
Piju, piju minimálně 2l denně a už se nemusím ani hlídat, což je opravdu vítězství.
Nejím slané po večerech, no asi 2x do měsíce si hrábnu do pytlíku k muži.. :D

Co se týče cvičení - odcvičila jsem Jillian a 30DS, podle plánu jsem odjela Shauna a Betu z Focusu a vyzkoušela všechna jeho další cvičení z Focusu - plus něco z dalších programů. Jillien jsem vyzkoušela i pár dalších cvičení ale jen zkusmo. Rebeccu Louise a XHiT mám hodně najetou, stejně Cassey Ho, Tiffany Rothe. Les Mills jsem odjela spoustu workoutů. Boba Harpera jsem testovala, pak několik dalších cvičitelů. Momentální vášní je Zuzka Light a přemýšlím o předplatném jejího programu. V neposlední řadě jsem odcvičila pár programů s 30ti denní výzvou. (a jako bonus pro ně pracuji :))

Malé výzvičky: oddřepovala jsem výzvu, odkriskrosovala jsem výzvu, dneska mám poslední den výzvy Zocel tělo. Plank challenge jsem dala, i výzvu s kliky.. :) Udělám pár krkolomných pozic a až pojedeme do bazénu, doufám, že už uplavu ten kilometr.. :D

Snažím se překonávat sama sebe a to na Zuzce Light například, vidím krásně. Vždy je tam nějaké zlepšení.. :) Jooo a cvičí už i můj muž - už skoro měsíc - jsem nadšená. Funíme aspon spolu.

Naučila jsem se jíst víc zeleniny, věci jako pohankové kaše, bulgur a další srandy.

No a dneska mám nějakých 67kg. Poslala jsem své supr koláže - hohoho.. :D Do soutěže s 30ti denní výzvou a snad dostanu nějaký hlásek.. Dole v černém si nesu oněch 24kg co jsem sundala..

Říjen a listopad
Leden až květen













No a dneska i doplním svůj progress ve fotkách - přidám možná nové cíle a budu doufat, že mi zachováte přízen.. Píšu momentálně články pro web 30ti denní výzvy a až budou na světle, přidám je i sem.. :)

No a taky jsem poznala moc, moc super lidí a inspirují mě, tohle je například receptík na super Bounty od Illu - kde je jen kokos, kokosový olej, datlový sirup a rozehřátá čokoláda.

Přeji Všem krásný den.
Anet



2 komentáře:

  1. Ahoj, prosím tě kde najdu ten recept na Bounty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, omlouvám se za zpoždění s odpovědí - ale recept: je to můj recept, takový výtažek ze všeho možného.. :D
      Bounty

      1 hrneček kokosu
      3 lžíce kokosového oleje
      1 lžíce datlového sirupu
      2 lžičky citronové kůry nebo citronové štávy

      Poleva

      Půlka raw čokolády zakoupené v obchodě.

      Případně můžou zdatnější z vás použít kakaové máslo, karobový prášek a prohřát ve vodní lázni.
      Postup
      Vše smícháme a prohněteme buď rukou, nebo v mixéru. Vytvarujeme tvary podle libosti a namáčíme do rozpuštěné polevy ve vodní lázni, či poléváme, dáme vychladit do ledničky.

      Vymazat