úterý 25. listopadu 2014

Vánoční cvičební výzva - 21 prosincových dní...

Ahooj ženy moje,

a je to tu, slíbila jsem pár holkám, co spolu cvičíme, že udělám výzvu jen se Zuzkou Light, je to hlavně pro její fanynky a milovnice a také např. pro mamči, co nemají moc času se hodinu mořit. Proto 21 dní - pak už vás nechám vydechnout, jsem máma a vím, že jsem ráda, když mám vše pěkně poklizené, všichni jsou vydrbaní, všude vše voní, ubrusy jsou nažehlené, příbory naleštěné, nakoupeno a tak dále - navíc, pak jsme svátky pryč a chci si užít Vánoce s dětmi.

Výzva je pojatá lehce Vánočně - tentokráte i s úkoly ve volné dny (kdo nemá vanu si naloží nožky do kýble, zapálí svíčku a pak si dá levandulový zábal). S výzvou mi pomáhala Illu - mimo jiné hlavně jí, můžete děkovat za toho super chlapa ve vodoznaku.



Protože vás máme moc rádi, a já si i velice vážím vaší přízně, spáchaly jsme společně i smoothie svačinky.. :) Na každý den něco, a zde je receptář prima nápadů:

Doufám, že se vám se mnou cvičilo dobře minulý měsíc a vlastně celý rok. Brzy najdete i náročnější výzvu pro opravdové fajnšmejkry na blogu  (aktuálně užž je k mání)http://marrifit.blogspot.cz/2014/11/prosincova-vyzva-pro-narocne.html


No a co jsme si pro vás připravily? Především ZWOW od Zuzky, ale každý den je doplněn o krátké cvičení na určitou partii, boky, břiško, nohy, zadeček, ramena, ruce. Např. od Rebeccy, Cassey, Tiffany, Fitness Blender, Shauna. Plus se tentokrát zaměříme i na pořádně protažení - většina z nás ho fláká a tak bude vše doplněno o jogu, pilates a stretch - opět se Zuzkou. Jsem jako na trní, zda se vám bude líbit, snažila jsem se aby na začátek bylo vše hlavně pro začátečníky a každé 3 dny přitvrdíme.. :)

Cvičení by vám nemělo zabrat více jak 30-40min. Zuzka dělá hodně "time challenge" na kterém se můžete krásně motivovat a předhánět ve svých časech.Také jsem přihodila jednu tabatu - zde je časovač: http://www.beach-fitness.com/tabata-timer/ případně jedte se Zuzkou.

A jak ten zázrak vypadá?
Doufám, že náš sexy mužíček nás bude motivovat a k tomu si dáme nějakou lehce vánočně nevánoční písničku:
https://www.youtube.com/watch?v=mEuMtOkBxN4

Co budete potřebovat:
Ideálně stopky, ale nemusíte to brát jako time challenge ale cvičit normálně se Zuzou, pak vaše milé činky, těžší činku nebo kettlebell, kariho matku - židli na tabatu a dobrou náladu.

No a aby se vám cvičilo co nejlépe, zde uvádím seznam odkazů na cvičení: (pro ty jež mi pak píší, že cvičení nesehnaly - klikni na název a hotovo) 

Zuzka Light:
Workout For Beginners
ZWOW 33
ZWOW # 31
ZWOW # 47
ZWOW # 40
ZWOW # 25
ZWOW 14
ZWOW 8
Power Abs 1lvl
Summer abs
ZWOW 94
ZWOW #42
ZWOW 76

Zuzka light zwow 71 se bohužel během pár dní ztratil - možná budete muset občas cvíko pohledat na youtube a pokud ho nedoplním - zacvičte si něco, co máte nejraději.. :)


Bonusová videa k jednotlivým dnům:

XHiT Daily
LEGS and ABS circuit workouts
Total Arm Workout
Intense Ab workout
Miley Cyrus : Sexy Legs
Victoria’s secrets angel butt workouts
How to lose arm fat
10 Minute Intense lower AB workout

POP Pilates
Perfect Legs workouts
Extreme ABS workout
6 min to a sexy little waist

Tiffany Rothe
10min booty shaking

Fitness Blender
10 min ABS workout – at home abdominal and oblique exercises

Shaun T
Shoulders, Biceps and Triceps : free workout

Stretch, cooldown, pilates a joga: (necvičí se vše najednou ale vždy si něco vyberte podle chuti)

Stretches For Every Day
Pilates & Yoga Workout
Dynamic cool down
Cool Down and Stretching Routine
3 Minute Yoga Challenge

No a já se těším na vaše skvělé výsledky, pak už přijdou Vánoce,  přípravy a Ježíšek. Tak pojdme na to hvězdy!

Anet
(samozřejmě je možné si vybírat cvičení dle svých možností a chutí)

2 komentáře:

  1. Zwow 42 je bez pomůcek, ten znám, je mezi ostatními další takový? Mám totiž nejraději cvičit zároveň s cvičitelkou, ale nemám třeba vše, co používá a takové to počítat si sama, kolik např. kliků udělám, mě nebaví..díky moc za odpověď

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jsou i další bez pomůcek, jinak činky, jednou kettlebeel - nahrazuji jen těžší činkou.. Jednou na tabatu židle např. Myslím, že v pohodě stačí jen cvičit s ní a nic si nepočítat, já jsem tak jela první její worky, že když přešla na jinej cvik, šla jsem taky.. :)

    OdpovědětVymazat