pondělí 1. prosince 2014

Listopadový challenge - čtvrtý týden a závěrem...

Ahoj holky,

tak jsem se po dlouhé době dočkala a Ježíšek přišel mnohem dříve a přinesl nám nový notebook, sláva, protože jsme půl roku používali klávesnici na obrazovce, což je celkem na prd, když se oba s mužem, věnujeme nějaké práci doma přes pc a hlavně potřebujeme psát.. :D Klávesnice navíc, byla nemožná kvůli dětem, vždy vše vykonáváme v minutce klidu a musíme zabírat co nejmenší prostor..

No ale proto tu nejsme, schrneme si cvičení posledního týdne - a ano tenhle byl pro mě zatím nejšílenější za celou dobu cvičení - oficiálně jsem se na svém soukromém profilu vytasila se svou proměnou za ušlou dobu a dneska mám stále plnou poštu, taky na skupinkách, a já bych ráda všem pomohla.. :) Mám jednu nevěstu - budoucí, s kterou budeme bojovat aby mohla mít na svatbě vysněné šaty...

24. listopad
Dneska jeden z restíků, Bob Harper a jeho dlouhááá hodinovka - poprvé mi dala vážně na frak a dneska se mi cvičila opravdu moc dobře, až jsem se divila.. :)
Spáleno - 603kcal

25. listopad
Dneska další Bobek - kettlebell - snad mi ho někdo přinese, uf uf... Ale krásně se mi cvičilo i když je to po jiném Bobovi hodně náročné - zítra bych si měla dát Ultimate ale už ted vím, že ho nedám.. :D
Spáleno - 602kcal

26. listopad
Dneska jenom malý Shauník - mám nějako moc práce a hodně starostí - vybírám si Shauna a Ript Circuit a uplně mi stačí, navíc mi padal net a celkově to bylo na houby..
Spáleno - kolem 300kcal - neudělala jsem si zápisek

27. listopad
Jsem unavená a mrtvolná a necvičím...

28. listopad
Očekáváme návštěvu sousedů ale oni nedorazí a já necvičím.

29. listopad
Očekávám návštěvu - opět - a polovinu dnes strávíme venku na procházkách a zařizováních, vezu své korálky na Fashion Market, kde se mi je kamarádka pokusí prodat, jsem na to sama zvědavá - no a pak ladím dům, truhlíky, světýlka pro děti, větvičky, věnečky, vonavé misky - bláázinec ale kdo kdy bude péci, nevím.. :D Příští víkend jsme pryč už od pátka, nebudu cvičit, mám oslavu narozenin a Zlaté svatby a tak vůbec, mraky příbuzných a Mikuláš. Další relax den..

30.listopad
A jééjej. Dneska se chystám do divadla a těším se na večerní cvíko - divadlo bylo skvělé, opravdu jsem si odpočinula a dali jsme si vínečko, manžel pohlídal kluky a dorazila za ním návštěva.. :D Chudák - tedy vše zrušil a když jsem dorazila domů večer a nrkmila krky, ještě jsem šla burcovat sousedy na seznamovák... Dneska se opět necvičilo - v pondělí to bude pořádná makačka.. :)
(výsledky doplním - míry - ale nebude to žádná velká změna co jsem koukala, jen mám bordel v počítačích a nepřevedla jsem si ještě vše)


No už se těším na další týden - to bude mela.. :) Tak páá má zlatíčko v prosinci..

Žádné komentáře:

Okomentovat