úterý 10. února 2015

Amélie - věci co mě dělají štastnou a neštastnou...

Krásný den,

už jsem dlouho nenapsala nic, co by jednoho potěšilo a druhého třeba dojalo - no dojemné věci moc nepíšu.. :D A veselé jsem psala jednou a to byl - Jeden den v životě Mamby.. http://zdravakrasna.blogspot.cz/2014/09/jeden-den-v-zivote-mamby.html

Nedávno jsem poznala v jedné skupince mladou maminku - po chvilce povídání jsme přišly na to, že se nejen známe už z jiné cvičící skupiny, ale taky pocházíme ze stejného města a máme i nějaké společné známé - svět je prostě strašlivě malej. Tahle maminka Míša a její klučík Samuel, mají blog, a dneska mě tam zaujal článek o věcech, co dělají osobu tou osobou jíž je - se všemi nedostatky, neduhy a především těmi maličkostmi, co máme rádi, a co naopak i rádi nemáme.

http://mylivingcarousel.blogspot.cz/

Já si třeba myslím, že milovat na druhých bychom měli především jejich chyby, protože ty dělají to, co máme rádi, to jsou ty odlišnosti od jiných. Ženy mají třeba tendenci celý život předělávat muže k obrazu svému, a když to dílo dokonají - nadávají, že už to není ten, kterého si vzaly.. :)

Chtěla bych to trošku rozšířit a tak bych ráda aby nějakou svou formou tento článek převzal i někdo další.. :) A proč Amélie? To ona přeci nořila prsty do hrášku, rozklepávala krustičku karamelu špičkou lžižky, házela žabky a spoustu dalších věcí.. :)


Věci co mě těší:
-moci si ráno přispat
-vařit nové jídlo
-projíždět si prsty vlasy
-číst si v metru
-hruška která je tak štavnatá, až mi štáva teče po bradě
-jíst těstoviny jakékoliv a kdykoliv
-natřít si vysušený obličej krémem
-mít chvilku klidu na kafe a prohlížet si u toho nesmyslné katalogy s kravinama.. :D
-dívat se na film, a mít přitom hlavu v dolíku manželova ramene
-objímat své děti
-zapít pečivo strašně horkou kávou
-když mě muž plácne po zadku
-když posunu svůj limit a něco sobě dokáži
-když mě hladí slunce po kůži
-zadělávat těsto na knedlíky
-vysávání
-mraky na obloze jako ze Simpsonů
-grilování
-jídlo a jídlo a jídlo.. :D
-sekání zahrady jež nemáme a natírání - miluju natírat cokoliv
-škrábání na zádech
-soustředění se na své šperky, jejich tvorbu
-zvuk mlasknutí pusy
-pochvala od neznámých lidí - především být vzorem pro mladé holky, že je možné se o sebe starat a zajímat i když má člověk práci a děti
-moje práce
-přejíždění si zuby po věčně popraskaných rtech
-poskakování v listí
-nechávat propadávat skrz prsty písek
-naše paní učitelka
-můj manžel (zalsoužil by si samostatnou kapitolu, proč mě on těší a proč ho tak moc milujeme :))
-dát si víno a dobrý sýr
-cvičení
-mých báječných 15 pravidelných čtenářů

Věci co mě netěší:
-štípance od komárů
-rozmrzání zmrzlých končetin a následné štípání
-hrubý pocit na jazyku když si ho spálím kávou
-vysušená kůže
-nemocné děti
-nenávist a zloba
-bouřka

-jezdící schody (od dětství z nich mám strach)
-ubližování v jakékoliv formě
-plýtvání vodou kvůli tomu aby si někdo zalyžoval (umělé zasněžování)
-netřídění odpadu
-chytře mířené rady od někoho kdo si tuhle cestu neprošel (např. jak vychovávat děti, když žádné nemám, jak bolí zlomená noha, když jsem jí nikdy zlomenou neměl a další)
-slepené stránky
-čištění záchodu
-když mi někdo jakoby cvaká za nehet
-když si někdo praská klouby
-když zaschne nádobí a neumyje se hned
-když dá někdo houbičku do dřezu (takovejch bakterií)
-když mi je malé oblečení
-když je tak velké horko, že se v tramvaji lepím snad i ke vzduchu
-když do mě najede někdo vozíkem v obchodě
-lidi co si neuklízí po svých psech
-pach čerstvě vypraných záclon když se pověsí
-přeschlé prádlo
-když uvařím a pak to nikdo nejí :D
-lži, lži a lži, jakékoliv i ty drobné - ty co dokážu tolerovat je, že dárky nosí Ježíšek a další podobného rázu
-rozmočená kůže
-když se ke mě vnucuje nějaký podivín (což je asi tak 4x do týdne.. :D)
-pocit bezmoci
-že, když si lehnu do vany okamžitě usínám
-lidská hloupost
-lidé co nedokáží ocenit práci jiných lidí
-věčnej bordel - at uklídím kdekoliv, okamžitě se za mnou tvoří nová vlna
-tlusté maso
-to, že nedokážu napsat všechno, protože se to objevuje strašně rychle, ale nechci vás trápit a udělala jsem to opravdu jen tak rychle, jak mě to napadalo, bez většího přemýšlení.. :) Určitě bych našla na obě místa mnohem víc věcí.. :)

Tímto děkuji Všem svým pravidelným i nepravidelným čtenářům..
Vaše Anet

2 komentáře:

  1. Páni to je bomba, taky jsem měla ten problém, že mě napadalo spoustu věcí, i když už jsem dávno ležela v posteli. Kdybys náhodou věděla o někom, kdo do toho šel taky tak dej typ, ráda si přečtu...Jó holt, takové blbiny mě baví :-D

    OdpovědětVymazat
  2. určitě, když to někde uvidím, pošlu odkaz.. :) mě to uplně nadchlo, tak snad se tvá vlna rozšíííříí.. :)

    OdpovědětVymazat