neděle 8. února 2015

Vkus - extravagance - móda - manýry - novinky ve světě krásy - Ilčino módní okénko...

Krásný podvečer,

již dlouho jsem přemýšlela nad tím, jak blog trošku "zesvětlit" a napadlo mě stvořit okénko a celou složku o módě, která slečna se jí nevěnuje? Protože já jsem na tohle trošku podivín, oslovila jsem jednu úžasnou slečnu - než vám o sobě něco poví sama, řeknu vám o ní něco já.. :)

Tak tedy - Ilu si tu otevře takový malý "stánek", recenze na kosmetiku, doporučení ze světa krásy, módní doplnky, outfity, novinky, účesy, líčení, prostě vše co do toho vznešeného světa krásy a "out kutýr" patří.. :)

Kdo ta dívka vlastně je z mého pohledu?



Seznámily jsme se kdysi ve skupince 30DS na facebooku - já jsem pak nějakou náhodou hledala nějaké pěkné legíny a narazila jsem na fotku v jednom shopíku na fb. Napsala jsem komentář a hned se mi ozvala tahle slečna.. :) Od té chvíle (odhaduju to na lonský březen), jsme spolu skoro denně v kontaktu.. :) Je to ztřeštěná holka, co má přítele Radka, psíka Jacka, krásnou maminku a miluje vše krásné a živé (zvířátka).. (ona vám určitě v dalších příspěvcích o sobě řekne víc) Strašně ráda jí a mlsá a ochutnává a to nás asi spojuje nejvíc.. :D Taky cvičí, je to obrovské sluníčko, je plná energie, strašně hodný člověk s obrovitánským srdcem.. Věřím, že si vás získá stejně jako mě.. :)

A nyní jí dávám prostor a v jejím okénku už budete potkávat pouze jí.. :) Snad mě nezakousne za ty fotky ale vybrala jsem na jejím facebooku to, co by vám mělo ukázat, že to bude člověk na tom správném místě...

 
Ahoj, 
jmenuji se Ilča, a Anetka mi dala prostor na takový módní koutek.
Jsem moc ráda, móda a novinky mě baví, nejsem nějaký super writer nebo bloger, ale budu se hodně snažit psát srozumitelně a aby to mělo hlavu i patu. Moje oblíbenost je skákat z jednoho na druhé a nevydržet u něčeho dlouho, takže mi to předem promiňte…
Je mi 24 let, za chvíli 25 (hrozně to poslední dobou letí), pracuji jako asistentka ve stavební firmě, a někdy je to fakt padlý na hlavu, babrat se ve starých záležitostech a věčně něco počítat. Ale na druhou stranu mám fajn šéfa, co mi vyjde vstříc, takže si moc nestěžuji .

 
Jsem ve znamení Býka, což na mě opravdu sedí, býk se rád obklopuje luxusem a to je pravda, nejde o luxus jako značkový věci a tak, to vůbec né. S mým platem bych si to ani nemohla dovolit, ale jde o nové věci, hrozně rychle mě všechno omrzí, až na mého přítele (jsme spolu skoro krásných 6 let )ale jak jde o oblečení, mobily, kosmetiku… Ráda obnovuji nové, mojí závislostí je nakupování a musím říct, že jsem vážně shopaholik, ale snažím se poslední dobou šetřit, i když mi to moc nejde. Ale snaha se cení … 


Další věc co má býk v povaze je tvrdohlavost, jo to jsem hodně, ale vždycky ustoupím, když to nikam nevede. Mám i pokoru, což v dnešní době má hodně málo lidí. Poslední dobou skoro nikdo, a každý si stojí za svým, i když nemají vůbec pravdu. Člověk by se měl stále něčemu učit a k tomu patří chyby, ale když je neuzná, tak je to pak těžký …
 
Ale dost o mě, ono mimo jiné, dost se toho o mě dozvíte z dalších příspěvků. :)
Přeji krásný den.
il



Žádné komentáře:

Okomentovat