neděle 1. března 2015

Jak jsem se stala Fitness trenérem

Krásný den, podvečer, noc a to další období.

Představte si to, tak jsem si splnila jeden z největších cílů, co jsem si vytyčila pro tenhle rok a ještě hned ze začátku roku. Jsem z toho opravdu nadšená a ráda bych se o tu cestu podělila.

No a začnu opravdu od začátku.

Jaro 2013 - najdu projekt Votoč Vohoz, jsem těhotná (čekám druhého syna s rizikovým těhotenstvím) - zároven objevuji v jedné diskuzi jakési 30DS cvičení a že prý mají i facebookové stránky, neváhám a přidám se, to má skupina asi 400 lidí (dneska to je kolem 4000).

Říjen 2013 (2.10.) -  2 týdny předem porodím syna 4060g, přirozeně s rozestupem pánevní kosti, týden nemohu chodit, beru silné léky na bolesti, dostanu bederní pás.


Listopad 2013 - pomalu začínám chodit bez toho aby mi muž skoro zvedal nohy, nosím bandáže na ruce, extrémně mě bolí zápěstí, nemůžu skoro ani unést syna a ten si rekordně nabírá.

Prosinec 2013 - už jsem v pořádku, mám doporučený pohyb. Já trouba se nelíbím sama sobě ve svém těle (přibírám i když kojím). Společně s manželem začnu posilovat břišní svalstvo (samozřejmě úplně blbě) a taky společně dřepujeme (končím 6 den - kosti kolem stydké kosti mě neskutečně rozbolí).

Leden 2014 - rozhodnu se cvičit, nechci být velrybou (vždy jsem byla tak tenoučká).

Únor 2014 - se zpožděním dokončím 30DS (měla jsem extrémní bolesti v lýtku a řešilo se zda nemám trombózu). Navíc mě co pár dní skolí teplota.

Březen 2014 - cvičení zlehka měním na volně přístupná videa na youtube. Stěhujeme se do nového bytu o pár pater níže. S malými dětmi, za plného kojení, to byl neuvěřitelně náročný týden (ve finále jsme dostali na přestěhování do nového bytu, a dání dohromady bytu starého, pouhý víkend).

Duben 2014 - už umím hezky zdravě pít, omezila jsem veškeré sladké, nevidím na sobě změny - objevím 30ti denní výzvu, zakoupím si jejich placenou výzvu Zahod kila startér.

Květen 2014 - začínám se více bavit s Martinou ze skupiny 30DS a závidím jí její proměnu, taky se prvně vrhnu na cvičení Shauna a rovnou si tam prdnu Betu z Focuse, taky cvičím Zahod kila pokročilák od 30tidenní výzvy.

Červen 2014 - jedu výzvu od Martiny, červnový challenge - a už jsou znát výsledky a začínám se cítit lépe, už jsem skoro mástr v jídle. Někdy tento měsíc se taky rozhodnu založit si blog. Výzva Plank Challenge, první přemýšlení o závodu Spartan race.

Červenec 2014 -70kg, mám za sebou od porodu už 20kg. Poprvé testuju Zuzku Light. Účast v soutěži 50denní proměna. Výzva s kliky (500kliků za měsíc). Výzva s dřepy.

Srpen 2014 - nevím který měsíc přesně ale Martina mě osloví abych jí pomáhala s její stránkou na facebooku (za poměrně krátkou dobu už překonala víc než 6000 členů).

Září 2014 - přijde neuvěřitelná věc, dostanu soukromý email od Mariky z 30ti denní výzvy a dostanu práci. Vzala jsem to všemi deseti.

Říjen 2014 - začínám pracovat na "centru nápovědy" a zároven dostávám další bojový úkol, budu psát pro výzvu články. Výzva s kris krosy. Cvičím už vše možné i nemožné.. :)

Listopad 2014 - první recept v Ronnie.cz přes Martinu. Udělám svou první výzvu - jupijajej. Účast v soutěži Proměna za rok 2014 (od 30ti denní výzvy). Výzva Zocel tělo.

Prosinec 2014 - dělám výzvu na prosinec jen se Zuzkou Light - kvůli náročnosti ale vynechávám, k narozeninám dostanu eliptical. Sestavím výzvu na lednové cvičení pro začátečníky. Blog překonal 50 000 shlédnutí.

Leden 2015 - v soutěži Proměna 3.místo - jupíííííí (z nějakých 150 lidí, znovu všem děkuji za hlas). Přihláška a zaplacený registrační poplatek na Spartan Race.  Jen výzva má za sebou více než 10 000 zobrazení, budu dělat koncept na sportovní diář společně s 30ti denní výzvou. Sestavím výzvu na únor.

Únor 2015 - první lekce na kurzu Fitness trenéra, první zkoušky, první větší vyčerpání, přehodnocení svého cvičení, pohrávání si s myšlenkou udělat si některý z dalších sportovních kurzů. Udělám výzvu na březen.

Březen 2015 - Cvičím přesně 1rok, 1měsíc, 3týdny a 1den a dneska jsem dodělala hlavní zkoušku a získala tuhle krásnou věcičku.. :)

Děkuji Všem za podporu, za to, že mě ženete dopředu, za to, že mě to baví, bez vás by to tak rozhodně nebylo, díky díky díky.

Upozornuji, že je vše napsáno velmi stručně a v kostce, celá ta cesta byla náročná ale i se všemi nástrahami to jde zvládnout.

A co mě čeká letos?  Těším se, kam mě to všechno ještě zavane..

Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat