úterý 9. června 2015

DenZa - stát se na chvilku princeznou...

Krásný den,

kdysi dávno - ano už je to dávno.. :D jsem se seznámila s jednou úžasnou slečnou, která se za pár dní vdávala.. Žanet byla a je živel, tehdy ještě nebyla rozmnožena do více kousků, ale dneska už má dva krásný syny a pořádnýho bafana Bárta.. :)

Nicméně jako živel a neuvěřitelně sympatický člověk, se se svou kamarádkou pustila do podnikání.

Touto cestou bych jí ráda udělala malou reklamu. :)

Jedná se o vizážistické duo Žanety a Denisy - proto zkratka názvu DenZa, já jsem si teda původně myslela, že je to zkratka pro den, co stojí za to. No zase jsem byla uvedena v omyl. :D

Něco o holkách a jejich praxi

Holky mají za sebou dokonce líčení na přísně utajenou svatbu pro bývalou Miss Lucii Královou, která si brala hokejovou hvězdu Šlégra. Holky si skvěle udělaly jméno, a dostály i utajení svatby do poslední chvíle, tedy zaručují dikrétnost a to je v dnešní době také velké plus.
To ale není vše, hodně se věnují glamour focení a jejich práci najdete i v časopisech na méně i neméně známých modelkách.

V brzké době budou pořádat i kurzy pro nás maminy a nebo neschopné líčitelky, (jako jsem např. já.. :D) abychom to denní vylepšení fasády, zvládly v pohodlí domova.

Pečují také o chlapy, věnují se poradenství jak v kosmetice, tak v celkovém Vašem looku. Provádějí obličejové masáže a jistě vám vyjdou ve Všem vstříc.

Facebook - kde najdete jejich aktuální práci

No a jak jsem se dostala k holkám já? Dělala jsem pro ně reklamní prstýnky a jsem poctěna, že si mě vybraly.

Holky Vám také rády udělají photo makeup a tak pokud jste fotograf a hledáte někoho na spolupráci, máte už na koho se obrátit.. :)

Pokud tedy plánujete svatbu, významější akci, pohovor do práce, chcete si užít den, nebo snad plánujete rozlučku se svobodou a chcete být rozmazlována, není jiná volba, s holkama co Vás nabijí energií a skvěle si to s nimi užijete, musíte někdy alespoň pár minut strávit.

Anet



Žádné komentáře:

Okomentovat