pátek 22. dubna 2016

Recenze - smoothie mixér DOMO

Krásný den,

tak mám nějakou dobu doma nového mazlíka, protože se velmi často najdou dotazy jaký smoothie mixér je ten nej, tak jsem se rozhodla udělat takovou malou recenzi.

Vybírala jsem opravdu velmi dlouho a dotázala se na pár skupinkách, kde žijí trošku jinak než běžní strávníci, jaký je ten super nej. Dostala jsem opravdu velkou fůru odkazů a jak to tak u mě bývá, nakonec jsem stejně vybrala něco jiného. (rozhodovala také celkem dost cena, a tak třeba Nutribulet u mě nepřicházel v úvahu)

Když jsem ale sem tam nasdílela ten, nad kterým právě váhám, zda odklepnout objednávku, všichni jásali, že je onen zázrak opravdu supr.

Pak dorazil domů.

Chtěla jsem i s nerezovým shakerem ale než jsem se rozhoupala, tak ho vyprodali a tedy jsem volila jen mezi barevnými kombinacemi:

- oranžová
- modrá
- zelená
- červená

U mě vyhrál červený, ne, že by se mi hodil do kuchyně, protože ho stejně kvůli nedostatku místa musím mít ve skříni. To je jeho super vlastnost, maličký, skladný, vejde se i do poličky.

Když už jsem ho měla doma, tak jsem měla doma jen pár jablek a tak se ujal nákupu jako překvapení manžel a donesl mi kopu ovoce. A od té doby jedu jako kuna :D

Smoothie snídáme, svačíme, děláme do školy (díky přenosným lahvičkám). Co mě překvapilo je rychlost, opravdu stačí stisknout a v mžiku je hotovo, i když nedisponuje více stupni rychlostí.

Ovoce tedy zvládá bravurně jak s vodou, tak s mlékem (děti raději shake).

Pak přišlo tvrdší ovoce, tedy např. ananas s jablky, trošku delší čas mixování ale krásně hladké.

Další zkoušku zvládlo "listí", často mixuju např. listový špenát. Nyní jsem taky zkoušela medvědí česnek a pohádka :) Krásně hladoučké, bez žádných zbylých "drtků".

DOMO krásně zvládá i ovoce jako hroznové víno, nikde ani stopa po slupičkách.

Zvládne také kombinaci banán, ovesné vločky a jogurt a v neposlední řadě i semínka jsou naprosto v pohodě.

Zeleninu jsem zatím zkoušela jen v rámci řepy a salátové okurky.

Poslední zkouškou byl led, nože zůstali celé :)

Mytí je taky pohodová záležitost, opláchnete a je hotovo. K nádobkám dostanete také náhradní těsnění. (doporučuji koupit takový ten kartáček na tyči do dětských lahví na čištění vyšší nádoby)

Nádoby jsou naprosto perfektní, kluk si už bral i do školy, nádobka krásně drží uzavřená. Doufejme, že náš neustálý provoz vydrží dostatečně dlouhou dobu.

Za mě opravdu spokojenost velká. (zkoušeno cca jeden měsíc - v nepřetržitém provozu několikrát denně)

Bonusem je malá knížečka receptů. Dokoupit lze náhradní nože a lahvičky navíc.

Odkaz kde jsem koupila: http://obchod.ronnie.cz/s-5786-smoothie-mixer-domo.html
(fotografie použitá ze stránek s prodejním výrobkem + vlastní)

recenze je napsána pouze z důvodu, abych předala dál zkušenost potenciálním zájemkyním o mixér, není v rámci jakékoliv spolupráce

Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat