úterý 23. září 2014

Jillian Michaels - The Biggest Loser - výzva

Ahoj Všem,

ano je to tady, i na Jill došlo, myslím, že tuhle babu netřeba, ale vážně netřeba představovat, o ní toho bylo napsáno mnoho. Má nespočet fanouškovských stránek, facebookových stránek a celkově fanoušků..

Co vím, tak nejvíce o ní najdete u její největší fanynky, autorky výzev Maminy Zdeniny a to na facebooku. A pak např. zde na blogu, kde jsem začínala a sbírala informace.

No Jill mám v merku, odcvičila jsem 30 day shred na samém začátku, musím ale říci, že dál jsem s ní nepokračovala, bolela mě šíleně kolena.



No pokusím se splnit si i další cvičení s ní at vím, zač je toho Ji-Mi..

Shrnutí a co budete potřebovat najdete opět na konci...

První den:
Dneska máme první level programu Ripped - slyšela jsem o něm, že se celkem často dává hned za 30DS, jsem zvědavá. Cvičení mě bavilo, na začátku jsem se rozklusala, když ona popisovala, co bude následovat další měsíc, pro nás nepodstatné. Po docvičení lituji, že jsem si Ripped nedala, moc mě to bavilo, docela jsem se i zapotila což mě mile překvapilo a spálené kalorie mě šokovaly, těším se na další den.
Spáleno - 476kcal

Druhý den:
Dnes nemilé zjištění a to sice, že den druhý a třetí, byla videa smazána z youtube, tedy je potřeba je stáhnout a protože jsem už neměla čas a cvičit jsem začínala kvůli pozdnímu příchodu z rodičovské schůzky až po půl 9, přešla jsem na pátý den. Tedy 6W6P 1 level, upřímně mě cvičení nebavilo, jede se určitá série cviků, která se opakuje za celý čas 2x. Jeden ze cviků mi přišel hodně nepříjemný a to sice plank na boku a balanc na jedné noze. Nicméně jsem vše zvládla v pohodě, sice lehce splavená ale přidávala jsem si i činku jako cvičenka těžší verze.
Spáleno - 346kcal

Třetí den:
Dnes se tedy vrhám na Ripped in week 2 - jsem celkem zvědavá. Opět musím říci, že mě Ripped bavil, opravdu paráda, cviky nejsou vyloženě poskokové ale jsou i činky a nic mi nepřijde nijak nepříjemné, parádně jsem se zapotila.
Spáleno - 432kcal

Čtvrtý den:
Má být volno ale já zaměnuji, v pátek odjíždím pryč a v sobotu mají moje děti oslavu narozenin u první babičky a s dalšími babičkami, a následující víkend zrovna tak. Myslím, že mi dortíky polezou i ušima..

A aby toho nebylo málo - starší syn dostal k narozkám sestřenici.. :D Na návštěvě máme kamaráda, co přivedl novou přítelkyni a já jsem vysátá, rychle odcvičím a dneska jsem prvně cvičila s pocitem aby už byl konec, že musím dělat něco jiného, náštěva se přiřítila asi 6min. po mé sprše. Ripped in week 3, dneska rozjezd opravdu rychlý, cvičení mě ale celkem bavilo, říkám si, proč jsem necvičila místo 30DS tohle jako první.. No těším se na volný den a to maximálně.. :D
Spáleno - 391kcal

Pátý den:
Volno - shon, dlouhé cestování v autě, večer panák na zapití miminka, ani mě nic nebolí, což je po několika předešlých výzvách, vážně změna.

Šestý den:
Volno, část druhá, nakonec jsem se rozhodla na návštěvě necvičit, což je u mě vyjímka, cvičím všude, pokud mi nevychází volno.. Ale odpolední dort, ráno bílé pečivo, což jsem nejedla snad víc než rok, pak přípitek dětským šáněm, pak nějaká ochutnávka falešného sushi, sklenka vína a opět zapíjecí panák s babičkama.. Hodně lidí vzruchu, zmatek. Na cvičení se úplně obyčejně vyprdnu.. :D

Sedmý den:
Dlouhá a úmorná cesta autem (3hodiny) jsme unavení. Po nákupech rychle motám něco k večeři a pak hurá cvičit - Banisch Fast Boost Metabolism, cvičení na hodinu bez pár minut a předem vím, že po dvou předešlých dnech bude více než vyčerpávající, taky že ano, po 20 minutách mám chut vzdát se... Vydržím, hodně ale hodně cviků cardia, ani by jeden neřekl, kolik jich je možné posadit k sobě.. :D
Spáleno - 761kcal

Osmý den:
Poslední den výzvy. Opět skoro hodinovka - No more trouble zones.. Dneska mě cvičení moc nebavilo - včera jsme mimořádně večer pak s mužem oddechovali a popíjeli víno. Pak jsme měli spoustu intimních chvilek, jak na začátku vztahu a jsem vyřízená. Byl pro mě každý pohyb trestem - opravdu velké množství různých cviků ale na mě rozvláčné a ne dynamické tempo.. K tomuhle programu se už nikdy nevrátím.. :D
Spáleno - 437kcal

Shrnutí a co budete potřebovat:
Cvičení s ortodoxně známou Jill se mi vyhýbalo 7 měsíců - odcvičila jsem jen její 30DS, mrzí mě, že jsem nešla dál do Ripped In, moc mě bavilo. Nebavilo mě 6W6P, ani No More - u nich jsem ráda, že jsem je minula.. Banish, tohle cardio si možná někdy zopáknu. Jinak potřebovat budete činky a podložku, dobrou náladu.. :) Náročnost bych řadila někam doprostřed, Zuzka i Bob jsou o dost náročnější ale např Chris je naprostá pohoda.. :) Co ale zůstává je, že mě po cvičení s ní, bolí příšerně kolena, výpady a spoustu cviků v podřepu na mě moc není.

V číslech před a po:
Váha 69,7 - 68,7kg
Lýtko 38 - 38cm
Stehna 55 - 55cm
Zadek 99 - 99cm
Boky 98 - 97cm
Nejširší místo na břiše  94cm
Pupík  89cm
Pas 79 - 78cm
Prsa 95 - 92cm
Paže 27cm
vložila jsem jako bonus i další míry co měřím jen občas

Anet