pondělí 8. září 2014

Můj volnější týden - nové cíle, výzvy atd..

Krásný den,
touhle dobou - no spíš v úterky, vypouštím do světa nové písánky o výzvách, jak se mi cvičilo a necvičilo a jak jsem byla úspěšná.. Tentokráte se nic takového konat nebude až do dalšího týdne. Ve středu mi trhali moudrák a zub se až k dnešku lehce umoudřil - no spíš díra po něm.. :D

Za tenhle týden se toho stala spousta - kamarádka udělala skupinu a požádala mě o správcovství, tak mě najdete na zbrusu novém místě a to zde . Ve skupině najdete od všeho něco, spoustu cvičení, jídelníčků, rad, nápadů a proměn holek ale i mužů co mění své životy... No a při té příložitosti jsem vytvořila hru - každý den navrhuji jeden cvik (již 5 dní) a pak se v komentářích trumfujeme kdo vydržel déle nebo udělal větší počet kousků. Jsem moc ráda, že se to ujalo s nadšením, a že budeme nadále pokračovat.

Jako další se účastním dnes 8den výzvy 30days Spartan Planks Challenge a jsem nadšená.. No a nebyla bych to já kdybych se neusmyslela, že možná by nebylo špatné příští rok vyzvat své tělo na závod Spartan Race.



Pak jsem navštívila malé lázně v Brandýse nad Labem kam jsme jeli za babičkou, Kostnici v Kutné hoře co jsme měli po cestě a Pražskou ZOO - vše s rodinou.



Začala jsem se věnovat svému cvičícímu deníčku, kam jsem napsala vše co jsem už měla v PC - budeme pořizovat nové a nevím jak se mi povede vše uchovat.. :)

No a dneškem počínaje, když je pondělí se vrhám na výzvu s Bobem Harperem.

A v neposlední řadě mi dneska dorazila výhra ze soutěže s Jillian . Upravila jsem své cíle, snažím se nezahálet, jen jsem si až dnes uvědomila, že jím stejně jako kdybych cvičila a lehce se to na mě nejspíš odrazilo.. :D Přidala jsem nová jídla.. :) v popisu jsou skoro všechyn suroviny .


No a taky jsem dostala fotografie kamarádky co se rozcvičila a jsem její velkou oporou a fanouškem.. :)

A připravuji článek o svých knihách abych se malinko přiblížila jako "člověk".. :) Krásný den

Žádné komentáře:

Okomentovat