úterý 2. září 2014

Zuzka Light - ZWOW - výzva...

A už to vypuklo.. :D

Před třemi týdny jsem psala, že Zuzka je můj strašák a bubák, a že se neodvažuji ani její jméno vyslovit, natož s ní cvičit, pak se mi to rozleželo v hlavě a řekla jsem si proč ne, a vyzkoušela její první cvičení - jak se mi povedlo - zde. No jsem holka odvážná a později si říkám, že udělám velkej skok a vrhnu se na výzvu s ní od Maminy Zdeniny - v odkazu.

Zuzka je nádherná baba, má krásné tělo ale workouty s ní jsou docela drsný, kdysi cvičila se skupinou BodyRock.tv a pak založila svůj program ZWOW.

Zuzku najdete jak na youtube, tak např tady: http://www.zuzkalight.com/ nebo v češtině tady: http://zuzkalight.blogspot.cz/



Shrnutí a co bude potřeba opět najdete na konci.

Vrhneme se na to, co říkáte?

První den:
Směle jsem odkoukala přes den všechna videa a ubezpečila se, že po tomhle týdnu mě odvezou v rakvi.. :D Oblíknu se, připravím sporttester, naladím se a jedem. Hned první cvik je radost sama, angličáky s výskokem a stojem na rukou - ech - nemám prostor na opírání se o zed (pomlčím, že bych nevypinkla svůj ctěný zadek) a tak provádím jen burpees s výskoky, v kole 4 už provozuji pouze mountain climber, chceteli horolozce. Ninja výskok - druhý cvik je opět radost, nevyskočím z kolen uplně, spíš se postavím ale za to se pořádně snažím u výskoku s plácnutím o nohy. Poslední cvik je pohoda.. :D Cvičení je sice 15min ale samotná dřina je jen na 10 - zbytek se vysvětlují cviky a to jsem proklusávala. Potu požehnaně, srdce bije, že ho slyší sousedi a těším se na sprchu.. :D
Spáleno - 199kcal

Druhý den:
V noci mi moc nespí syn a protože hodně vstávám, cítím jak mi Zuzka dala čočku.. :D Nohy pálí, jako dábel. Nechci se vidět u cvičení, ale jdu na věc. Dneska je vysvětlení kratounké v jakémsi sledu obrázků a rovnou se začíná. První kolo je brnkačka.. :D Jen poslední cvik si musím upravit a nejsem opřená o patu ale o pokrčenou nohu - takže o koleno. Včera byla hodně náročná 4 kola, dneska mě jich čeká 6. Statečně se rvu jako lev. V kole 3 hekám jak na lesy a muž vykuleně přichází jestli se mi něco nestalo. Pot cáká všemi směry a dokonce si za těch nějakých 15min přijdu víc splavená jak při dvou Shaunech po sobě. Hrdině se po dokončení "last round" svalím na zem a zařvu si, že jsem to dala.
Spáleno - 270kcal

Třetí den:
Dneska mě čeká maso - myslím, že budu skučet, že přijdou koukat i sousedi. Rovnou začínáme, první cvik je pohoda, těžší verze včerejšího squatování. Druhý cvik je sada cviků na bříško a kliky s balancem. Vše se dá v pohodě. Ale funím a hekám co se do mě vejde.
Spáleno - 245kcal

Čtvrtý den:
A jinak? Mojééé nohy - stehna - přijdu si jako při 30DS, kdy jsem blbě dosedala na WC, od noce se mi celkem blbě sedí, nohy prostě jsou cítit. Ale volníííííčko...

Pátý den:
Vypuklo to na plno.. :D Švihadlo - nesnáším ho ale je to výzva tak se na něj vrhám po hlavě, dnešní video je pouhé vysvětlení cviků, je dobré napsat si na papírek a pak si někde v klidu, kde je místo odcvičit. Zuzka ukazuje modifikace cviků a můj čas odcvičení byl 12:33 - na konci něco Zuzka říká o 2x a tak jsem workout odjela skoro dvakrát - švihadlo jsem si upravovala podle sebe, snožmo skoky s meziskokem a nebo vysoká kolena bez švihadla.. Činku jsem si naložila na 7kg.
Spáleno - první část 197kcal - obě dvě (nedokončeno poslední kolo) 267kcal

Šestý den:
Pěkně mě bolí nohy. Dneska vypadají cviky bojovně. A potřeba bude i lavička na bench - já jsem skákala jen tak do vzduchu. Dnešní workout mě ale moc bavil, zatím nejvíc. Hodně mě překvapilo, že jsem zvládala i kliky, i když s lehce jinak ohnutou nohou.
Spáleno - 215kcal

Sedmý den:
Dnešní den mě malinko děsí, work se jmenuje killer. A aby toho nebylo málo, Zuzka říká něco o very hard - co to jako má bejt? Nechci žádný hard. No upřímně, dneska si přeju at je konec a teče ze mě jako z koně. Mountain climber cvičím v pomalejším tempu, kliky si 3 kolo upravím a u posledního cviku řvu od 2 kola. Nemluvím o tom, co se se mnou děje po 4 kole. Paráááda je, když pak lehnu na zem a rodina o mě klopýtá v domění, že na pohřebáky je ještě brzo ale křísit mě nemá cenu.
Spáleno - 232kcal

Osmý den:
Mojééééééééééééé nohýýýýýýýýýýý......

Shrnutí a co budete potřebovat:
Tentokráte je to na arsenál pomůcek celkem náročný - dvoje menší činky, jedna větší činka, jedna hodně velká činka, švihadlo a bench lavička s kettlebellem. Kettlebell se dá nahradit např pracím práškem, já ho nemívám doma, používám tekutý a tak jsem nahradila větší činkou, která je potřeba i na jiné cvičení. Bench lavičku jsem hold nahradila vzduchovým prostorem, jde jen o přeskoky. Švihadlo se dá nahradit imitováním pohybu rukou a činky případně petkama s vodou.. :) Jinak ručník na pot a hodně energie a síly.. :D

Zuzky jsem se hodně bála a první dny jsem na sebe byla hodně hrdá, že jsem cvíko zvládla, dneska v ruce žmoulám malý bloček, kam si budu zapisovat své časy s ní a budu se překonávat. Usmívá se, vysvětlí vám vše. Někdo nemá rád její angličtinu, mě vadila první dny také, ale člověk si zvykne, navíc nemá čas to vnímat. Nehraje u videí hudba, nahradíme si svou a sama Zuzka má co dělat občas, tak toho moc nenamluví.. :D No Zuzku rozhodně zařadím mezi své tréninky, jen bych řekla, že by člověk měl mít něco nacvičené než s ní začne, alespon pro techniku cviků, ale nebát se jí, dá se vše modifikovat. Po tomhle cvíku se cítím prostě moooc dobře...

V číslech před a po:
Váha 69,2 - 69,4kg
Zadek 100 - 99cm
Pas 81 - 79cm
Boky 98 - 98cm
Prsa 95 - 95cm
Stehna 55 - 55cm

Anet