úterý 26. srpna 2014

Rebecca Louise - XHiT - výzva...

Edit: Článek staršího data, omluvte jeho kvalitu.

Ahoj Všem, cvičenkám, cvičencům i všem co se teprve do pohybu přemlouvají.

Jak jsem slíbila zde máte recenzi na nejnovější výzvu od Maminy Zdeniny - v odkazu. Výzva se tentokráte týká mé malé královny a to Rebeccy Louise, která patří ke skupině XHiT - a také jí najdete na kanále youtube - její videa zná téměř každý a kdo ne o moc přichází..

Opět se budu snažit popisovat den za dnem hned po odcvičení a tentokráte veškerá cvičení změřím na sporttesteru pro spalovací orientaci. Jako malý bonus pro vás.. :)

Co budeme potřebovat shrnu na konci článku, tak hurá na to!!



První den:
První den se překvapivě objevilo video které znám a není mi cizí. Pořádné krátké cardio, kde si opravdu neoddáchnete.. :D Nechybí dřepy, mé nejméně oblíbené výpady dozadu a spoustu dalšího, včetně mostů, burpees atd. Nicméně já jsem stará páka a chci se nejspíš zničit a přidám si video od ní které vždy přidávám první dny výzev a to její Arms - zde. Tento den tedy měřím i druhé video.
Spáleno - 336kcal

Druhý den:
Začínáme klasicky cardiem - dnešní se skládá ze dvou sérií několika cviků. U několika cviků ukazuje i modifikaci na lehčí verze. Určitě se nezadýcháte tolik jako včera ale nevadí.. :) Druhá část - nohy, zadek, břicho - mě docela zklamala, cvičení není tak svižné jak Rebeccu znám, ale krásně vysvětluje jednotlivé cviky a předvádí jejich provedení, máte tedy možnost bud hned naskočit do tempa, nebo si při vysvětlování oddechnout.. :) 
Spáleno - 209kcal

Třetí den:
Dnešní cardio opět fajn a s ukázkou modifikací některých cviků. Nechybí nic z klasiky jako burpees, panáky atd. Druhé video na břicho jsem očekávala mnohem ale mnohem drsnější - název Rapid ABS mě děsil, nakonec bych řekla, že video na břicho co cvičím od Beccy já, je lehce náročnější a více v tempu - zde - The 7 Best Abs Exercises.
Spáleno - 222kcal

Čtvrtý den:
Volno - prožíváte rest day naplno? Já se snažím aktivně pohybovat - procházky, nákupy, výlety, někdy plavání ale nic náročného a šíleného.. :) V dnešní takový den přijedou moji rodiče, které vídám opravdu minimálně a snad si následujících 24 hodin pořádně užijeme... :)


Pátý den:
Uf uf - hodně náročný den.. Včera večer nákupák a dneska celej den poletování venku a nachozených několik km.. Večer jsem se dokonce musela přemluvit, ale jdeme na věc... První video - cardio - mě snad jako první opravdu nebavilo, spíš mi vadilo jak je koncipované, vložky s nějakými rádoby vtipnými scénkami mi celkem vadily. V mezičasech jsem tedy provozovala běh.. :) Druhé video - variace plank - toho jsem se děsila celou dobu, nesnáším pozici prkno, nebo chcete-li klikovou pozici, ale byla jsem mile překvapena, uteče to jako voda a není to nic náročného, jsem spokojená.. :)
Spáleno - 253kcal

Šestý den:
No blížíme se ke konci... Tempo se mi zdá se snižuje, cardio bylo dneska velmi krátké s takovými nijakými cviky.. Druhé video jsem se obávala, že u něj umřu, prvních pár minut mě svaly na bříšku slušně zabíraly a musela jsem vyjekávat.. :D Plankových pozic si užijeme tady až až a dva cviky jsem si musela upravit podle sebe... Nicméně konečně uvidíte Beccu i pít... :D
Spáleno - 169kcal

Sedmý den:
Ano - jsme ve finále a očekávání jsou velká.. Ještě aby ne, že? Když jsem se necpala kachnou.. :D Dneska když se natáhnu a napnu tedy břišní svaly, tak cítím parádní pnutí.. :) Jinak dnešní cardio ve vojenském stylu, tady je to asi Rebecca někde ze začátků a moc mi prostě nesedí. Opět ale ukazuje modifikace cviků. druhé video je na pas a světe div se, je to samej PLANK, ach néé.. :D Ale dá se to vydržet - je to Becca jak jí mám ráda...
Spáleno - 190kcal

Bonus
Protože poslední den jsem si chtěla zobnout něco navíc odklikla jsem jedno video ze závěru a to sice toto - 1 000 000 calories.. :D
Spáleno - 159kcal

Shrnutí a co budete potřebovat:
Budete potřebovat energii, někdo pevné nervy na Rebečin uječený hlásek - i když ne v každém videu a osobně jí mám raději uječenou.. :D Už tradičně kariho matku, či nějakou podložku a pokud si dáte video navíc v první den jako já, tak činky podle svého uvážení. K Rebecce se jisto jistě budu stále vracet, její cvičení mi sedí, ona mi sedí jako osoba - i když hodně se např. na facebooku traduje, že si hodně holek vypíná u cvičení s ní zvuk.. :D Je známá svými strakatými ponožkami v kterých cvičí a grimasami v obličeji. Má nespočet workoutů a videí, v téhle výzvě jsem našla pouze jedno co jsem znala. Uvedu také výčet svých oblíbených videí pro zajímavost a těším se na ní na Letnou - událost zde.

Tak vzhůru k pohybu.. :)

Sexy nohy
Bříško
Zadek
Triceps. biceps, ramena

V číslech před a po:
Váha 70,4 - 69,9kg
Zadek 100 - 100cm
Pas 81 - 81cm
Boky 98 - 98cm
Prsa 95 - 95cm
Stehna 56 - 55cm
Čísla budou nejspíše i zkreslená díky menstruaci.. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat