sobota 18. dubna 2015

Květnová cvičební výzva - zaměříme se na pupík

EDIT: Pro rok 2018 naprosto nový plánek. (původně výzva vytvořeno v roce 2015 a každý rok aktualizována)

Krásný den,

víte, že mám někdy tolik energie, že bych jí nejraději skladovala? Ten, kdo má děti, ale zná moc dobře tu situaci, kdy jsou děti hrozně unavené. Vy vidíte, že jim padají oči, že prostě "padají na hubu" ale snaží se za každou cenu tu únavu přebít, a tak jsou živější a živější, dělají víc blbin a vždy se přihodí něco, proč mají důvod brečet. Stačí jen upustit hračku tam, kam nechtěly, nebo odejít z hřiště. Protože, co si budeme povídat, na hřišti je vše barevné, dá se tam sem tam někdo majznout hrabičkami, balon nekopnout jen směrem k mámě ale všude je spoustu kámošů.

Tedy, jako každý měsíc začínám výzvu nějakou tou zajímavostí ze života, moje maminka vždy říkala, "Kéž by byly děti nafukovací, vytáhla bych špunt, složila je do skříně a vyndala, až by to ze mě opadlo." A já tuhle slovní hříčku používám vesele dál, protože jí čím víc jsem rodič, dávám za pravdu.


Něco jsem si pro Vás tedy zase připravila, sama dobře vím, že čím víc je venku hezky, tím je horší Vás udržet u cvičení doma, máte zahrádky a celkově spoustu aktivit kolem domečků a dětí, hřiště je prostě hřiště, proto se i více zaměříme na takové to sportování venku a k domácímu cvičení se vrátíme zase na plné pecky v září. A proč pupík? Bříško děláme vždy v kuchyni, to se ví, ale pokud už chcete ladit i nějaké to břišstvo, není nic lepšího.


Opětovně se potkáme se Shaunem, ťukneme si s Beccou, dáme si tam Boba, polechtáme Jillian, vyzkoušíme další workout s Hoyem, pozlobí nás Zuzka Light. Něco si zacvičíme s Fitness Blenderem a rozběháme se a rozcvičíme venku. A pro letošní rok, opět přihodíme FitFab Strong.

Tentokráte Vám o cvičitelích nic nenapíšu, protože jsem se celkově rozepsala. Ale zde jsou odkazy na předešlé výzvy:
Lednový challenge
Únorový challenge
Březnový challenge
Dubnový challenge

Tak a jak ten zázrak vypadá?


Co budeme potřebovat?
Klasicky kariho matku, taťku či jiného přibuzného (kdo neví o co jde, tak je to obyčejná KARIMATKA). Dobrou náladu, protože cvičíme pro radost.. :) Vše ostatní je skvělý vedlejší efekt. Vodu, ano pijeme i při cvičení, pokud máme žízen, nejedeme na sucho (ani ten sex tak neděláme). Ale zase nežbruníme, abychom neskákali s plným žaludkem. Nějakou tu činku, nebo její náhražku.

Pro koho výzva je?
Jsou tam náročnější kousky, tak spíše pro ty, co cvičí alespon 2-3 měsíce s námi, či pokročilejší, ono totiž udýchat to a zároven dbát na techniku provedení cviku, není vždy jednoduché. Lepší než provádět cvik špatně, je raději si dát jenoduší verzi, kterou téměř vždy ukazují.

Vrhneme se také na odkazy na cvičení: (opětovně platí, že po kliknutí na název se dostanete na cvičení, pokud tam není, je možné, že bylo video smazáno, tedy zkuste vyhledat jinde)

Plánek je sestaven tak, že každý řádek je jeden týden. Tedy necvičíme vše, co je ve sloupci pondělí, logicky, když je výzva na měsíc a začíná dubnem a končí červnovými dny.

Jillian Michaels 
Hard Body 
Kilerr ABS

Zuzka Light
Zwow 47 
Power abs 1lvl 
Power abs 2lvl 

Millionaire Hoy
60 max core tabata 

FitnessBlender
60min HIIT cardio + abs 

Rebecca Louise
Legs 
Butt 
7abs 
Cardio 

Shaun T
Dynamic Core 
Ript Circuit 

Bob Harper
Ripped Core 

30ti denní výzva
Hardcore břicho 

Les Mills
Core attack 
Shock Plyo 

20min advanced
20min advanced 

FitFab Strong
Veškerá videa z programu

Ráda bych poděkovala Všem holkám, co se mnou cvičí od ledna, jste vážně perfektní!!


Anet

6 komentářů:

  1. Ahojky Já začala cvicit v lednu a výsledky byly surový. V únoru jsem zjistila že jsem tehotna tak cvičení odložit na příští rok a začnu zase v lednu. Už teď se na to moc těšim a všem ktere vydržely gratuluji a přeji hodně sil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni tak gratuluju k jedno velkém PACKU když už nebude Six Pack.. :)

      Vymazat
  2. Teď jsem zbystřila, když jsem uviděla svoje jméno, resp. přezdívku (Křivka). Mimochodem, jmenuji se Hana. ;D
    A mooc se těším na další výzvu. A teď si jdu nakopnout zadek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, dobré vědět.. :) Tak at se ten zadek dobře nakopává.. :)

      Vymazat
  3. Já teda cvičím až od března, ale nějaké výsledky už jsou. Těším se na další, výzvy jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pecka.. :) Jsem ráda když se výsledky dostaví.. :)

      Vymazat