středa 21. října 2015

Listopadová cvičební výzva - i holky tvrdě makaj...

EDIT: VÝZVA VYTVOŘENA JIŽ TŘI ROKY ZPĚTNĚ - TEDY NESEDÍ DNY V TABULCE, VY SI JISTĚ ŠIKULKY PORADÍTE, VIDEA JSOU AKTUALIZOVÁNA PRO KAŽDÝ ROK JEDNOTLIVĚ.

Krásný den,

tak se nám zase měsíc s měsícem sešel. Sešeřilo se, blíží se změna času, chladno se nám dostává pod kabát, žabky už jsme zazimovali, a tak se na řadu dostává místo kola a bruslí, televizní/počítačová obrazovka a trénink doma.

Tak se zase trošku vrátíme ke cvíču, bafneme do pacinek činky, vezmeme si k ruce kariho matku a vlítneme do toho rovnýma nohama.. :) Ježíšek klepe na dveře a jistě by potěšilo rozbalit si pod stromečkem nějaký nový kousek oblečení v menší velikosti než rok předešlý.


Potkáme se s Bobem Harperem, Shaunem T., spolkem Les Mills (který známe poslední dobou z Bodybump cvičení s osou + program Less Mills můžete najít také v Holmes Place), Cassey Ho a pálení ve svalech nesmí chybět, Rebecca Louise a uječený hlásek nám určitě potěší ucho, ChaLean jste určitě ještě nepotkali a věřte, že i když to vypadá velmi nevině, tak to bolí, a protože nejste žádní žabaři, pořádně si šlápnete do vosího hnízda se Zuzkou Light.. :)

Co budete potřebovat?
Zdravé tělo, nikdy to nepokoušejte byť jen s náznakem nemoci! Činky a kettlebell (můžete nahradit větší činkou). Tato výzva není určena pro začátečníky, ale je pro pokročilé cvičence (plánky pro začínající na konci článku). Nejde ani tak o to, že byste to nemuseli zvládnout, ale u delších cvičení je potřeba nějaká ta výdrž, a tedy i technika provedení cviků. Nakonec se totiž můžete jen přemáhat a místo břišních svalů, si namáháte bedra, místo tricepsů si lámete krk a podobně.. :) Vždy myslete na svou flexibilitu a rozsah. Mějte po ruce vodu, ale nemějte jí plný žaludek - to se pak špatně skáče.

Plánek je náročnější, vždy cvičte podle své síly, videa klidně kombinujte dle sebe, jsou dny lehčí, dny obtížnější - nejnáročnější asi budou delší videa s Bobem, ChaLean a Zuzka Z40 a Z8. Držím vám palce. Pokud cvičit nemůžete, běžte se projít, nahradte během, zkrátka nebudte plánkem svázáni ale myslete na to, že je vás dost, co jsme v tom spolu.

Jak vypadá plánek? 

Seznam videí podle kterých cvičíme (v případě technických potíží, můžete videa najít na youtube.cz, wrzuta.pl, dailymotion.com, rutube.ru).

Některá videa jsou opakovaně mazána - omluvte také kvalitu u některých videí. Videa, která byla nenávratně smazána jsou nahrazena (viz. popisky).

Bob Harper
Bob Harper Pure Burn Super StrengthMain Workout 
Bob Harper Totally Ripped Core 49 min
Bob Harper Kettlebell Cardio Shred
Bob Harper Ultimate Cardio Body

Shaun T.
Program Focus a veškerá videa - podle popisku v liště najdete názvy

Les Mills
Shock Plyo
Upper Body
Core ABS
Combat 60 - Kickbox

Cassey Ho
Butt on Fire
Perfect legs workout

Rebecca Louise
Miley Cyrus Workout: Sexy Legs
Cardio Workout: How to Lose Weight
How To Lose Arm Fat

ChaLean
ChaLean - Burn Interval

Zuzka Light
Sexy Abs And Butt in 5 Minutes
Butt & Squat
ZWOW #40 Burn It Off
ZWOW 8 Time Challenge   vyměněno za ZWOW 32 Show Me Your Strength

Bonusové video na břicho
Advanced Total Abs Workout

Bonus cardio
Sexy bikini workout

Těším se na Vaše výsledky.

Anet

ČTĚTE TAKÉ:

CVIČENÍ PRO TĚHULKY: http://zdravakrasna.blogspot.cz/2016/01/tehotenska-vyzva-fyzicka-i-pro-maminku.html

CVIČENÍ PO PORODU: http://zdravakrasna.blogspot.cz/2016/08/cviceni-po-porodu-valcujeme-kila.html

CVIČENÍ PRO ZAČÁTEČNÍKY: http://zdravakrasna.blogspot.cz/2014/12/lednova-cvicebni-vyzva-pro-zacatecniky.html

CVIČENÍ PRO VYŠŠÍ NADVÁHU (obsahuje odkazy na cvičení pro absolutní začátečníky): http://zdravakrasna.blogspot.cz/2016/03/zacatky-pro-lidi-s-vyssi-nadvahou.html

CVIČENÍ PRO MÍRNĚ POKROČILÉ: http://zdravakrasna.blogspot.cz/2015/02/breznova-cvicebni-vyzva-zenske-vy-jste.html