pondělí 23. října 2017

Recenze - BŘICHO SNŮ - 30ti denní výzva

Krásný den,

je to tady, konečně taky cvičení, kde se věnujeme více bříšku. Protože jsem se přes léto více méně dost rozjedla a ze zdravotních důvodů jsem několik týdnů necvičila (zhruba osm) řekla jsem si, že je načase zkusit zase něco jiného.

S projektem "30ti denní výzva" mám hromadu zkušeností, snad nenajdete program, který jsem nezkusila.

Vrhneme se tedy na nejnovější program a tím je "BŘICHO SNŮ"



PROGRAM "BŘICHO SNŮ" A CO OBSAHUJE?
https://www.30tidennivyzva.cz/vyzvy/online/?96 - ZDE 

- vytrvalostní test/mini výzvu (na začátku a na konci)
- mini výzvu na jógu/fotografování pozic
- cvičící plán na 30 dní
- obsahuje stravovací mustr, kde máte vždy na výběr z několika variant jídel
- recepty
- každodenní hecování v emailu
- rady a tipy v každém dni
- relaxační dny v pohybu
- cvičení ve stylu jógy, tabaty, HIITu, posilování, cvičení na core, cvičení se zátěží a strečink
- cvičící videa se téměř neopakují
- certifikát o splnění výzvy s vašim jménem
- veškerá videa obsahují rozehřátí a protažení
- máte na výběr cvičit více variant: pouze na břicho 3 dny v týdnu, na celé tělo a břicho 5 dní v týdnu, nebo celý balíček 6 dní v týdnu, tedy včetně jógy
- videa nepřesahují 40 minut
- potřebujete zátěže (činky), kliku u dveří, ručník, zeď, stůl, podložku, židle, knihy
- dokreslující dynamická a taneční hudba
- výzva je zpoplatněna částkou 159,- za celý program

Tak moc se těšíte, až to koupíte pro muže!
CVIČENÍ
- předcvičuje Marika, Martin (většinou posilování a částečně cardio + core, Mari předcvičuje lehčí variantu)
- předcvičuje Lucy (většinou HIIT, prvky bojového umění + protažení)
- předcvičuje Markéta (jóga)
- předcvičuje Míša (core)
- předcvičuje Martin (HIIT + posilko a core)
- předcvičuje Martin a Markéta (celé video jen s protažením)

Jdeme na to:
Tentokrát nepojedu den po dni, ale spíše zhruba nastíním jak cvičení vypadá.

Martin a Mari: Cvičení má cca kolem 27-37 minut, nejdříve se rozehříváte pomocí HIIT cvičení (střídá se několik cviků s mezicviky po dvou kolech), následuje krátká pauza a jedete silovku, tady je to jak který den, bud za využití činek (petlahví v případě videa, aby každý viděl, že zvládnout se to dá i bez vybavení) využívá se také židle, podložka, dveře a futra, klika, ručník (já v tomto případě využívala gumu), zed - no zkrátka věci, co doma běžně máte. Tady jedete většinou 3kola několik cviků, které se opakují po dvou kolech. Následuje pak core cvičení, případně břišní část a pak už jen protažení, jak tam máte Martina, protažení se opravdu nefláká a protáhnete opravdu všechno. Mimo jiné zakusíte i pár cviků, na které možná pamatujete ještě ze školky.
Spáleno cca kolem 230kcal

Lucy: Většinou se vejdete do 25 minut, rozehřívačka a pak se jede třeba 8 cviků ve dvou kolech a následuje další série. Závěrem pak slabší strečink. Lucy mám ráda, její cvičení jde ztěžovat dle libosti, většinou nevyužívá činky, ale sama nabádá, že si je můžete kdykoliv přidat.
Spáleno cca 230kcal

Markéta: Jógu s Markétou mám už v merku z dob, kdy jsem jela celý program "Začni s jógou". Není to žádnej medík, zapotíte se i tady. Časově pak vychází do 30 minut.
Spáleno cca 150kcal

Míša: Moje nová oblíbenkyně, cvičení s ní je krátké, vždy kolem 20 minut ale hlavně úderné a cítíte to. Co je na škodu je, že se musíte rozehřát  zvlášť před cvičením, to se zde nekoná a mě to třeba chybělo, tedy jsem bud kombinovala s nějakým jiným cvičením, nebo jsem před jezdila třeba na elipticalu. Cvičí se vždy vzestupně různé cviky 30 vteřin, 45 a 1 minuta.
Spáleno cca 140kcal

Martin: Tady je to velmi podobné jako s Mari, jen se přidávají pomůcky jako knihy a trochu více se klikuje.
Spáleno cca 210kcal

Martin a Markéta: Protahujeme, není, co k tomu dodat, pokud jste někdy hledali dobré protažení na půlhodinku, tak jste na správné cestě. Dokonce zde krásně vidíte, že nemusíte být super ohební (což je třeba Martin, ačkoliv je to sval kam se podíváš).
Spáleno cca 50kcal

Cvičení bych řadila rozhodně mezi pokročilejší kousky, minimálně kvůli tomu, že je třeba se trochu udržet na rukou v některých chvílích. Také core cviky s Míšou jsou leckdy náročnější a pro začátečníka bych je viděla skoro zabijácké. Není to ale nic nového, v samotném popisu výzvy je uvedeno, že je pro pokročilejší cvičence. Za sebe bych volila status: pokročilejší začátečník až pokročilý. 

Pro mne to bylo třeba málo a často jsem si přidávala něco navíc, varianty si ztěžovala, případně jsem využívala především Míšin trénink + jeden z výběru.

Společně se mnou jede výzvu několik kamarádek, některé reakce jste mohli vidět např. u mě na instagramu, včetně mého břicha: https://www.instagram.com/p/BZ0qK9sFDJp/?taken-by=anetka_zdrava_krasna

Ve výsledcích nemohu zase tak moc uvést, zrovna jsem procházela po několika nemocích takovým záhadnějším a psychicky rozežraným obdobím, a tak mohu jen slíbit, že co se týče posílení břišní části tak jí opravdu cítím. Dokonalé výsledky přijdou, když zamakáte také na jídelníčku, a nebudete to flinkat jako já :)

No a hlavně od toho je tu ten geniální výkonnostní testík, a jak jsem dopadla tady?


Vymazlená tabulka pro vás.

No a protože jsem v tom cvičení nerada sama a budu ráda, když se přidáte a bude nás pohybu zdatných více, je tu malá soutěž jako bonus.

O CO JDE?
- 2 z vás vyhrají voucher na výzvu "Břicho snů"

PODMÍNKY?
- sdílet na instagram svou fotku v pohybu, po cvičení, před cvičením, cvakněte sportovní náčiní, nějaké zdravé jídlo, zkrátka fantazii se meze nekladou
- otagujte hashtagem #30tidennivyzva  #zdravakrasna #brichosnu  (to abych se v tom já telátko vyznala)
- není třeba se stávat fanouškem žádné stránky
- není třeba v minulosti jet jakoukoliv výzvu

OD KDY DO KDY?
- začínáme 23.10.2017 a končíme 30.10.2017

Výhra není vymahatelná, vyhlášení proběhne na facebooku stránky blogu a dále budou výherci kontaktování skrze označení na instagramu.

Tak krásný podzimní dny
Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat