pondělí 1. února 2016

Recenze - můj první nákup na Košík.cz

Krásný den,

tak se mi tak stalo, že jsem se také nechala pohltit online obchodem s potravinami. Pohodlná zase tak nejsem, chodili jsme jako rodinka nakupovat do cca 2km vzdáleného obchodu a pak se táhli jak ty tataři nejen s nákupem, ale také se všema dětma (sem tam se k nám nějaké přidalo ani nevím jak :D).

Protože nám nákupní vozíky začaly přetékat předměty, které jsme v podstatě nechtěli (aneb čiperné děti se nezastaví), tak jsme si řekli, že prubneme variantu s pohodlím.

Dlouze jsem zvažovala asi nejpopulárnějšího rozvozce potravin s nejdelší praxí, ale už při testování nákupu mi vadilo neustálé nabízení dalších potravin, co by se mi mohly líbit. (to je jako vlézt do fastfoodu, kam si jdete dát hambáč ale oni se zeptají, zda si raději nedáte salát)

Jednoho dne na mě vykoukla reklama na Košík.cz a po nedlouhé době, jsem potkala u nás v ulici autíčko, maličké zelené s košíkem plným zeleniny.


Nejdříve jsem si vygooglila podstatné a projela celý web, načetla něco o prvním nákupu, abych pak netrávila více času pročítáním informací, jak nakupováním. Později nastal den D.

Jak nákup probíhá?

Na webu si celkem pohodlně můžete sestavit nákupní seznam, anebo rovnou házet do košíku tak jak jedete po krámě :) Já jsem zvolila možnost nakupování podle vyhledávání, měla jsem zhruba sepsaný náčrt toho co doma chybí, tak jsem jen zadávala - vyhledávač vám rovnou hází případné odkazy na výrobky i s možností, zobrazit vše v dané kategorii.

Nechybí rozdělení do jednotlivých kategorií, které se dělí na další podkategorie, což je velmi užitečné, přeci jen sekce čerstvé potraviny je široký pojem, tak jí dále dělí na ovoce a zeleninu, maso, sýry a další.

Seřazení výrobků mi naprosto vyhovovalo, především řazení vyprodaných potravin až na závěr, a tedy nemusíte stále koukat na kousky mimo sklad. Také se vše velice rychle aktualizuje, ihned po mém vložení do košíku (jednoduše pře tlačítko přidat) se objevila hláška, že zboží je již vyprodáno. Také po celou dobu nákupu vidíte aktuální cenu celého košíku.

Když se dostanete k závěru nákupu, tak pokud jste jako já, lenoch se registrovat hned na začátku, tady je možnost automatické registrace (bez toho aby vám váš nákup vypadl - což se mi občas také ne eshopech stává, pak záhadný krok s registrací a šup, plnej košík v tahu). Registrace se vždy bojím, tady ale proběhla opravdu velmi rychle. Žádné zbytečnosti. Jméno a příjmení, email, adresa a je hotovo.

Co se týče adresy, ve spodní části stránky je i malá tabulka kam lze vložit vaší adresu a zjistit tak, zda k vám zelené autíčko dorazí. Také jsem to prubla a odpověd v cukuletu :)

Po registraci se dostáváme k platbě a dopravě. Platbu je možnost provést třemi způsoby: online platba kartou, hotovost (mnou zvolená, vždy u prvního nákupu volím hotovost), a pak je možnost ještě platba Twistem, přiznávám, že jsem tuto možnost nezkoumala blíže, je to pro mne naprostá novinka, ale občas se hodí platit až lehce později (v tomto případě o 14dní později - informace naleznete na webu, jež je uveden na konci článku).

Doprava, to se mi moc líbilo, krásně si vykliknete čas a den, kdy chcete aby autíčko dorazilo. První nákup je doprava zdarma, další jsou zdarma nad určitou hodnotu nákupu, anebo nic neplatíte v případě, že to nemáte ještě týž den doma.

Když jsem zvítězila nad celou objednávkou, dorazil email s potvrzením nákupu, stejně tak smska. Dovážku jsem objednala mezi 18-19hodinou, předpokládám, že to je v Praze celkem šrumec v dopravě, i tak mi dorazila smska, že mezi 18:35 - 18:45 nákup dovezou. Dopravce opravdu přesný, milý a i když jsem poslala muže dolů mu pomoci, protože to byl mimo jiné i karton mléka, tak se nabízel, že vše donese opravdu až nahoru do bytu. Běžel by dvakrát když nemusel, nevídané.

U předávky jsme byli obeznámeni s tím, že některé objednané zboží nebylo skladem, nicméně bylo nahraženo i kvalitnějším a cena se nezměnila. To je panečku služba.

Košík.cz nabízí také různé kredity na slevu v nákupu - třeba u toho prvního to je 200,-.

Při vybalování mi jen zářili oči, vše krásně čerstvé, nakoupila jsem od všeho něco, abych si udělala obrázek, tedy jak ovoce, zelenina, tak mražená zelenina, jogurty a mléčné výrobky, maso a chovatelské potřeby. Zelenina a ovoce krásná, nic pomačkaného, oschlého, namátkou zkontrolované datum spotřeby a jen samá chvála.

Nákup byl také velmi příjemně zabalen do papírových tašek, opětovně služba zákazníkovi, žádné 1,- až 5,- za tašku. (i když, chápu, že dokud byly igelitky zdarma, národ zběsile sbíral)
Celkově jsem nákupem strávila cca 35minut, trvalo mi najít pečivo, také jsem hledala divný věci co máme rádi my doma, plus registrace a pročtení podmínek platby atd.. Nákupem v obchodě, do kterého chodíme na větší nákup, bych strávila s dětma minut 120 (včetně cesty) a to si fandím, a byl by to dobrý den. Ještě bych byla sedřená, společně s mužem, a s nervama v kýblu :D Takhle jsem si v klidu snídala.

SOUHRN

PLUS
- doprava zdarma s milým a ochotným dopravcem
- benefity v podobě kreditů
- perfektní balení a čerstvost potravin
- přehlednost webu
- plus vypsané drobnosti v článku

MÍNUS
- jako jediné bych snad viděla, že při zadávání např. počtu mlík, jsem se musela proklikat po jednotlivých kouscích, nešlo mi zadat jednotně číslovku 10, nicméně to skákalo hodně rychle, tak to zas až takový problém nebyl

Nakupování potravin u počítače se stane asi rodinným hobby - přeci jen za ušetřené peníze, které by jinak děti naházely oknem do košíku, si můžeme koupit i knihu :D

Web: Košík.cz
Facebook:  https://www.facebook.com/kosikcz

Vaše Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat